به همت پایگاه ورزش قهرمانی استان کرمانشاه؛

کارگاه آموزشی علم و تغذیه و نحوه استفاده از مکمل های ورزشی در استان کرمانشاه برگزار می شود

سرویس: اخبار استانکد خبر: 293014|11:15 - 1395/01/31
نسخه چاپی
	کارگاه آموزشی علم و تغذیه و نحوه استفاده از مکمل های ورزشی در استان کرمانشاه برگزار می شود
مسئول پایگاه استعدادیابی و ورزش قهرمانی استان کرمانشاه از برگزاری کارگاه آموزشی علم و تغذیه و نحوه استفاده از مکمل های ورزشی در استان خبر داد.

به گزارشامروله،  پیمان گل محمدی مسئول پایگاه استعدادیابی و ورزش قهرمانی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگارمرصاد اسپرتبا اعلام این خبر گفت: اولین کارگاه آموزشی علم و تغذیه و نحوه استفاده از مکمل های ورزشی، دهم اردیبهشت ماه سالجاری در استان کرمانشاه برگزار می شود.

 

گل محمدی مسئول برگزاری این کارگاه را پایگاه استعدادیابی و ورزش قهرمانی استان کرمانشاه اعلام کرد و گفت: این کارگاه آموزشی به صورت یک روزه و با حضور 28 نفر از علاقمندان در پایگاه استعدادیابی و قهرمانی شهید دارابی واقع در استادیوم آزادی استان کرمانشاه برگزار می شود که به دلیل محدودیت ظرفیت تعداد شرکت کنندگان در هر دوره از کلاس ها، اولویت با زمان ثبت نام شرکت کنندگان می باشد گفتنی است که علاقمندان غیر بومی نیز مجوز حضور در این دوره آموزشی را دارند.

 

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان می بایست فیش واریزی به مبلغ 70 هزار تومان را جهت حضور در این کارگاه آموزشی به همراه داشته باشند . که البته برای ورزشکاران ملی پوش، مربیان هیات های ورزشی و فارغ التحصیلان رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی به میزان 20 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

 

مسئول پایگاه قهرمانی استان کرمانشاه افزود: این کارگاه آموزشی با حضور دکتر صفی خانی از مدرسین توانمند فیزیولوژی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار می شود.

 

گل محمدی در ادامه پایگاه استعدادیابی و ورزش قهرمانی استان کرمانشاه را نهاد متولی ورزش در استان دانست و گفت: این پایگاه عظیم استعدادیابی با تجمیع ظرفیت ها و بهرمندی از کلیه امکانات و تجهیزات موجود سعی دارد در راستای استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی و همچنین ارتقاء دانش مربیان و ورزشکاران، گامی مهم و موثر در ورزش استان بردارد که ان شا الله با همراهی جامعه ورزشی استان میسر خواهد شد.

 

انتهای پیام /