نوبخت:

عیدی بازنشستگان راه‌آهن اردیبهشت پرداخت می‌شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293261|14:58 - 1395/02/14
نسخه چاپی
عیدی بازنشستگان راه‌آهن اردیبهشت پرداخت می‌شود
سخنگوی دولت با بیان اینکه بازنشستگان صندوق بازنشستگی راه‌آهن حقوق گرفته‌اند ولی عیدی دریافت نکرده اند، گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی عیدی بازنشستگان راه‌آهن را در همین ماه پرداخت می‌کند.

به گزارشامروله، محمدباقر نوبخت در نشست خبری هفتگی خود در پاسخ به این سئوال مبنی بر اینکه چرا عیدی بازنشستگان راه‌آهن هنوز پرداخت نشده است و دولت در این زمینه چه اقداماتی انجام می‌دهد، ضمن تایید عدم پرداخت عیدی بازنشستگان راه‌آهن گفت: این اشخاص از صندوق‌های مرتبط با خود عیدی می‌گیرند و باید این صندوق‌ها اقداماتی برای تقویت خود انجام دهند.

 

سخنگوی دولت تصریح کرد: در حال حاضر دولت کل مطالبات صندوق بازنشستگان لشکری را می‌پردازد و  صندوق بازنشستگی کشوری نیز ۱۰ درصد از اعتبارات خود را از دولت دریافت می‌کند، اما باز هم ۱۰۰۰ میلیارد تومان دیگر توسط دولت به این صندوق از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی پرداخت شد

.

وی با بیان اینکه شرکت راه‌آهن ناتوان از پرداخت هزینه‌های اقدامات رفاهی برای بازنشستگان خود است، گفت: هفته قبل قرار شد این بخش را هم سازمان بازنشستگی کشوری تقبل کند که۱۳۰میلیارد تومان بیشتر نیست. این را نیز سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تقبل کرد که پرداخت کند.

سخنگوی دولت با اشاره به دیدار امروز خود با بازنشستگان فرهنگیان و راه‌آهن، اظهار داشت: در این دیدار بازنشستگان راه‌آهن این مشکل خود را بیان کردند و ما نیز قول دادیم که ان‌شاءالله در اردیبهشت ماه این مطالبات پرداخت شود.

نوبخت تاکید کرد: بازنشستگان صندوق بازنشستگی راه‌آهن حقوق گرفته‌اند ولی عیدی دریافت نکرده‌اند که امیدواریم این ماه پرداخت شود

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد