امیر قلعه نویی:

بزودی نقاب از چهره برخی برداشته می شود/از شرافت فوتبال دفاع کردیم

سرویس: ایران و جهانکد خبر: 293335|22:51 - 1395/02/19
نسخه چاپی
بزودی نقاب از چهره برخی برداشته می شود/از شرافت فوتبال دفاع کردیم
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی پس از پیروزی تیمش برابر استقلال گفت: طبیعی بود که تیم ما در این دیدار فوتبال بازی کند و به گل برسد. ما در این دیدار از شرافت فوتبال دفاع کردیم.

به گزارشامروله، ، امیر قلعه نویی پس از پیروزی ۳ بر ۲ عصر امروز یکشنبه تیمش برابر استقلال به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: ابتدا یک سوال را مطرح می کنم. مگر ما در تبریز به استقلال نباختیم و این تیم فینالیست جام حذفی شد؟ آیا ما و تماشاگران ما این کارها را کردند؟ ما امروز از شرافت فوتبال دفاع کردیم. به نظر شما اگر تیم ما پنج گل از استقلال می خورد خوب بود؟

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی که بارها مورد توهین هواداران استقلال قرار گرفت ادامه داد: طبیعی بود که ما در این دیدار فوتبال بازی کنیم و تلاش کردیم از نقاط ضعف استقلال به گل برسیم. البته روی اشتباهاتی هم که داشتیم گل خوردیم. با این حال می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم.

امیر قلعه نویی در ادامه با ابراز خرسندی از ارائه فوتبال پاک توسط تیمش گفت: خوشحالم که از شرافت فوتبال دفاع کردیم ولی عزت و ذلت دست خداست و نقاب‌ها بزودی برداشته خواهد شد.

وی که از رفتار برخی تماشاگران استقلال ناراحت بود با اشاره به یک آیه قرآن و پیام آن خاطرنشان کرد: به زودی نقاب‌های بازیکنان برداشته می‌شود. البته به آقای مظلومی تبریک می گویم که در استقلال به جوانان بازی داد. 

امیر قلعه نویی در ادامه به بازی خوب تیمش اشاره کرد و گفت: بازیکنان تراکتورسازی در این دیدار مردان بازی کردند و این نقطه عطفی در تاریخ آذربایجان شد. ما در تبریز برابر استقلال شکست خوردیم و این تیم فینالیست شد اما این اداها را در نیاوردیم.

وی در واکنش به درگیری هایی که با مهدی رحمتی داشت گفت: من حرف‌هایم را زدم و دیگر صحبتی ندارم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد