در ماجرای بازگشت طارمی به پرسپولیس؛

کی‌روش تبرئه شد!

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 294537|12:26 - 1395/04/29
نسخه چاپی
کی‌روش تبرئه شد!
درحالی که بسیاری از اهالی فوتبال و مخالفان کی‌روش بر این باور بودند که جدایی طارمی و رضائیان از پرسپولیس با اشاره کی‌روش صورت گرفته، بازگشت طارمی به پرسپولیس این اتهام را از بین برد.

به گزارشامروله،  انگلیسی ها ضرب المثلی دارند که می گوید: «زمان بهترین قاضی است». این ضرب المثل تقریبا در همه فرهنگ های دنیا به شکل های مختلف مثل است و همه آنها یک مفهوم دارد و آن این است که حقیقت را عبور زمان مشخص خواهد کرد.

در ماجرای جدایی طارمی و رضائیان بسیاری از اهالی فوتبال ایران کی‌روش را مورد اتهام قراردادند که به دلیل درگیری با برانکو این دو ملی پوش را از پرسپولیس جدا کرده و آنها را از ایران دور کرده است.

زمان گذشت، طارمی در ترکیه دوام نیاورد و به ایران و پرسپولیس بازگشت. این بازگشت در حالی که اجباری نبود منهای بسیاری از مباحث دیگر یک حسن داشت و آن این بود که کی‌روش را تبرئه کرد.

حالا کسی نمی‌تواند ادعای قبلی خود را در این مسیر تکرار کند چرا که اگر قرار بود کی روش مخالف حضور طارمی در پرسپولیس باشد طارمی یا در ترکیه می‌ماند و یا به تیم دیگری می‌پیوست به ویژه پس از آنکه کلا ماجراهای پرسپولیس تمام شده بود و کم کم این داستان به دست فراموشی سپرده می‌شد.

به هر حال طارمی حالا در پرسپولیس همان کاری را می‌کند که دلش می‌خواهد، همانطور که یک ماه قبل دلش می‌خواست به دروازه‌های اروپا برسد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد