عضو کمیسیون قضایی مجلس

ارائه نشدن اطلاعات نجومی‌بگیران به مقامات قضایی پس از هفت ماه جای تعجب دارد

سرویس: اقتصادیکد خبر: 296657|11:10 - 1395/09/07
نسخه چاپی
ارائه نشدن اطلاعات نجومی‌بگیران به مقامات قضایی پس از هفت ماه جای تعجب دارد
محمد دهقان از عدم ارائه اطلاعات مربوط به حقوق‌بگیران نجومی به مقامات قضایی جهت استرداد اموال مردم پس از گذشت هفت ماه ابراز شگفتی کرد.

به گزارشامروله،محمد دهقان نماینده مردم دهقان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، درباره مصاحبه اخیر دادستان تهران مبنی بر عدم ارائه فهرست حقوق‌بگیران نجومی توسط دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور اظهار داشت: جای تعجب است که دیوان و سازمان که در زمان لازم نظارت مناسبی برای جلوگیری از بروز مسئله ناپسند حقوق‌های نجومی انجام ندادند، پس از هفت ماه از زمان برملا شدن حقوق‌های نجومی هم هنوز اطلاعات مربوطه را به مقامات قضایی جهت استرداد این اموال مردم ارائه نکرده‌اند. 

به گزارش فارس، رهبر معظم انقلاب پنج ماه پیش در دیدار رئیس‌جمهور و هیأت دولت تأکید کرده بودند: موضوع حقوق های نجومی، در واقع هجوم به ارزش‌ها است، اما همه بدانند که این موضوع از استثناءها است و اکثر مدیران دستگاهها، انسانهای پاک‌دست هستند، اما همین تعداد کم نیز خیلی بد است و باید حتماً با آن برخورد شود.

ایشان با اشاره به دستور رئیس جمهور به معاون اول برای پیگیری موضوع خاطرنشان کردند: این موضوع نباید شامل مرور زمان شود بلکه باید حتماً به صورت جدی پیگیری، و نتیجه آن به اطلاع مردم رسانده شود.