برانکو:

انتظار بازی سختی برابر الوحده را داریم/ برای بردن آماده هستیم

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 298113|23:35 - 1395/12/09
نسخه چاپی
انتظار بازی سختی برابر الوحده را داریم/ برای بردن آماده هستیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شناخت خوبی از دومین حریف خود در لیگ قهرمانان آسیا داریم و می خواهیم سه امتیاز را کسب کنیم.

به گزارشامروله،  برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار روز سه شنبه تیمش برابر الوحده که بعدازظهر امروز در ابوظبی برگزار شد گفت: از حضور در اینجا خوشحالم چون من سابقه کار در اینجا و شهر ابوظبی را داشته‌ام.

وی با اشاره به اهداف تیمش در دیدار برابر الوحده امارات گفت: طبیعتا ما به دنبال پیروزی هستیم و تنها برای سه امتیاز بازی می‌کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: الوحده را به خوبی می شناسم و می‌دانم که آنها از بازیکنان خوب و قدرتمندی برخوردارند می‌دانیم که باید انتظار یک بازی سخت را داشته باشیم چون الوحده تیم قدرتمندی است که از بازیکنان بزرگی برخوردار است. 

برانکو ایوانکوویچ با تاکید بر اینکه پرسپولیس هم برای این بازی آماده است در مورد کنار گذاشتن رضاییان و علیپور گفت: دو بازیکن را به خانه فرستادیم زیرا مشکلاتی پیش آمده بود. در تیم الوحده بازیکنانی مثل اسماعیل مطر و الحمادی پیش از این شاگرد من بودند و سابقه کار کردن با آنها را دارم. 

سرمربی پرسپولیس در ادامه پاسخ به این موضوع گفت: بازگشت آنها به دلیل مسائل انضباطی بود.

برانکو درباره غیبت دو بازیکن اخراجی و اینکه چرا این اتفاق میان بازیکنان پرسپولیس رخ داده است، گفت: این اتفاق ممکن است رخ بدهد و حالا این اتفاق افتاده و من تصمیم گرفتم تا این دو نفر در کنار ما حضور نداشته باشند.