با کاروان ورزشکاران کرمانشاهی در بازی‌های آسیایی/۲

دختر کبدی‌کار طلایی: برای کسب مدال طلا چیزی جلودارمان نیست

سرویس: اخبار استانکد خبر: 305320|10:24 - 1397/05/17
نسخه چاپی
دختر کبدی‌کار طلایی: برای کسب مدال طلا چیزی جلودارمان نیست
عضو تیم ملی کبدی بانوان گفت: همه سختی ها را به عشق کسب بهترین مدال تحمل می کنیم و برای کسب سکوی قهرمانی آسیا چیزی جلودارمان نیست.

به گزارشامروله،  سهم کرمانشاه از ترکیب ۱۲ نفره تیم ملی کبدی بانوان که قرار است به رقابت‌های آسیایی جاکارتا اعزام شوند، ۲ ورزشکار است و دختران کبدی‌کار کرمانشاه با آمادگی کامل خود قصد دارند این بار هم به همراه تیم ملی افتخارآفرین باشند.

فاطمه کرمی یکی از ورزشکاران این لیست ۱۲ اعزام به رقابت‌های آسیایی است که در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: ما از بهمن در اردوهای تیم ملی هستیم و این دوازدهمین اردوی برگزار شده است همچنین یک مربی هندی داریم که تمام اطلاعات خود را در اختیار ما گذاشته است.

وی افزود: از نظر آمادگی جسمانی و فنی در آمادگی کامل به سر می بریم و تیمی خوب داریم که امیدواریم بهترین مدال را کسب کنیم ؛ تمام تیم ها کار کرده‌اند و آماده‌ رقابت هستند.

عضو تیم ملی کبدی بانوان گفت: رقبای اصلی ما کره جنوبی، تایلند، سریلانکا و هندوستان در درجه اول هستند، ما  پله پله رقبا را پشت سرمی گذاریم و امید که با پشت سر گذاردن رقبا برد نهایی در فینال با ما باشد.

کرمی درباره شانس کسب مدال طلا گفت: ورزش در لحظه‌ها اتفاق می‌افتد با این حال ما تمام تلاش خود را برای کسب مدال طلا می کنیم امیدواریم با دستیابی به مدال طلا همه را خوشحال کنیم.

وی با اشاره به اینکه اردوهای فشرده‌ای داشتیم و تنها چند روز استراحت داشتیم با این حال تنها قله را می بینیم، افزود: اردوی خیلی فشرده ای داشتیم اما همه این دوری از خانواده و قبول فشار و سختی برای کسب بهترین نتیجه بوده تا خستگی از تنمان بیرون رود ما هدف داریم وهیچی جلودار ما نیست و سختی ها را به عشق کسب بهترین مدال تحمل می کنیم.

عضو تیم ملی کبدی بانوان با تقدیر از فدراسیون کبدی برای حمایت از ورزشکاران گفت: ما در استانهایی که از لحاظ آب و هوایی به جاتارکا نزدیک بود نظیر بندر انزلی و کیش اردو داشتیم مسئولین از همه نظر ما را حمایت کردند، بهترین اردو را پشت سر گذاشتیم و با توجه به تجربه کسب مدال طلا در مسابقات آسیایی جوانان می دانیم شیرین ترین لحظه به گردن آویختن مدال طلا است که امیدواریم امسال هم با کسب مدال طلا همه را خوشحال کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد