یادداشت

6 نوع غذایی که شما را به آرامی می کشد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 307666|19:21 - 1398/02/17
نسخه چاپی
6 نوع غذایی که شما را به آرامی می کشد
پایگاه خبری امروله : نوشابه ها یکی از بهترین دشمنان بدن شما هستند آنها می توانند روی همه¬ی قسمت های بدن از پوست گرفته تا سطح قندخون، هورمون ها و خلق و خوی شما تاثیر منفی بگذارند.

به گزارشامروله، یادداشت / نوشین فرهنگ پور : 6 نوع غذایی که شما را به آرامی می کشد :

 

1) شکر بسیار اعتیاد آور است و به غیر از افزایش میزان قند خون و ایجاد چربی، می تواند منجر به بیماری قلبی شود. بنابراین برای کاهش خطر ابتلا به دیابت، سرطان، چاقی، بیماری های قلبی از مصرف شکر خودداری نمایید. و بهتر است در دستورالعمل های غذایی به جای مصرف شکر از عسل استفاده کنید و لذت ببرید.

 

2) رب گوجه فرنگی کنسرو شده یک قاتل پنهان است زیرا یک منبع پنهان شکر است و می تواند منجر به افزایش خطر ابتلا به چاقی، دیابت، بیماری قلبی و حتی پوسیدگی دندان شود. برای جلوگیری از این مشکلات از گوجه فرنگی تازه استفاده کنید و سس غذاها را خودتان درست کنید.

 

3) نوشابه ها یکی از بدترین دشمنان بدن شما هستند آنها می توانند روی همه ­ی قسمت های بدن از پوست گرفته تا سطح قندخون، هورمون ها و خلق و خوی شما تاثیر منفی بگذارند.

 

تبلیغات و تمامی برچسب هایی که ادعا می کنند برای شما مناسب است و یا حاوی مواد مغذی و یا ویتامین ها هستند را فراموش کنید. زیرا تمامی آنها یک دسته از قند، رنگ غذا و مواد نگهدارنده هستند.

 

4) انواع ژامبون ها پر از نیترات، سدیم، مواد نگهدارنده و مواد افزودنی هستند. این مواد می توانند خطر سرطان، دیابت و حتی مشکلات رفتاری و مشکلات یادگیری را در کودکان افزایش دهند. برای کاهش اثرات منفی بهتر است یاد بگیرید که از مصرف آنها اجتناب کنید.

 

5) آب میوه های تجاری اغلب شامل شکر، رنگ، نگهدارنده ها می باشند و می توانند مواد مغذی خود را در طی پاستوریزه از دست بدهند. از این رو بهترین راه حل این است که آب میوه را در خانه خودتان درست کنید.

 

6- نمک نقش مهمی در تنظیم فشار خون شما ایفا می کند. اگر نمک زیاد مصرفی می کنید، خطر ابتلا به فشار خون بالا و بیماری قلبی عروقی را افزایش می دهید که یکی از علل اصلی مرگ و میر در جهان است. توصیه می شود هرگز مصرف نمک را از رژیم غذایی خود حذف نکنید زیرا بدن شما روزانه به مقدار مجاز 75/3 گرم نمک برای سلامتی نیاز دارد.

 

 

 

مترجم: نوشین فرهنگ پور ، منبع : www.rd.com

دانشجوی کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی ، واحد کرج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد