زمان پایان نیمسال تحصیلی به دانشگاه‌ها واگذار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 310977|09:01 - 1399/01/25
نسخه چاپی
زمان پایان نیمسال تحصیلی به دانشگاه‌ها واگذار شد
معاون آموزشی وزیر علوم گفت: تلاش ما این است که تقویم آموزشی دانشگاه‌ها تغییر نکند، اما دست دانشگاه‌ها باز است و می‌توانند زمان پایان نیمسال تحصیلی جاری را مدیریت کنند.

به گزارشامروله، 

علی خاکی صدیق در گفتگو باخبرنگارمهردر خصوصآخرینوضعیت آموزش مجازی در دانشگاه‌ها گفت:بر اساسگزارشی که ازحدود۵۵ موسسه آموزش عالی و دانشگاه سراسری تا ۱۵ فروردین ۹۹ دریافت کرده‌ایم به طورمتوسطبیش از ۹۰ درصد دروس نظریدر حال حاضردر فضای مجازی ارائه می‌شود.

وضعیت آموزش مجازیدانشگاه‌هایکوچک و جوان

وی درباره وضعیت آموزش مجازیدانشگاه‌هایکوچک نیز گفت: هنوز اطلاعات در موردآخرینوضعیت آموزش مجازیدانشگاه‌هایکوچک تکمیل نشده است ولی آنها هم درحال تلاشهستند تا زیرساخت‌های لازم آموزش مجازی را ایجاد کنند.

برگزاری کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و واحدهای عملی

معاونآموزشی وزارت علوم درباره وضعیت برگزاری کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و واحدهای عملی نیز خاطرنشان کرد: این واحدهاحدود۱۰ تا ۱۵ درصدکلواحددانشگاهی را در بر می‌گیرند که این ۱۰ تا ۱۵ درصد یا در تابستان برگزار می‌شود یا به ترم آینده منتقل می‌شود.

تلاش ما این است کهتقویمآموزشی دانشگاه‌ها تغییر نکند

وی درباره تغییرتقویمآموزشی دانشگاه‌ها گفت: تلاش ما این است کهتقویمآموزشی دانشگاه‌ها تغییر نکندامادر این زمینهدستدانشگاه‌ها را باز گذاشته‌ایم، بنابراین آنها می‌توانندطبق۲۰ بند پیشنهادی که به آنها ابلاغ شده، زمان برگزاری امتحانات رامقداریجابجا کنند و یا پایاننیمسالآموزشی دانشگاه را بسته به شرایط مدیریت کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد