ریس دادگستری شهرستان صحنه :

شهدا مهمترین نقش را در مسیر اهداف انقلاب اسلامی ایفا کردند

سرویس: شهرستانکد خبر: 313085|13:06 - 1399/08/25
نسخه چاپی
شهدا مهمترین نقش را در مسیر اهداف انقلاب اسلامی ایفا کردند
پایگاه خبری امروله : رئیس دادگستری شهرستان صحنه گفت : هر زمان كه سخن از شهيدان به ميان مي آيد زبان ما در توصيف آن انساني هاي پاكدل و آسماني قاصر و ناتوان است و شهداء با ايثار و فداكاري، عزت و اقتدار را براي نظام مقدس جمهوري اسلامي به ارمغان آوردند

به گزارشامروله، به مناسبت سی و هشتمین عروج ملکوتی شهید رضا قلی خزاعی و سی و دومین سالگرد شهادت شهید بهزاد پنجعلی فرزندان این شهدای (محمدرضا خزاعی و بهروز پنجعلی) از کارکنان دادگستری شهرستان صحنه هستند توسط قضات و پرسنل دادگستری مورد تکریم قرار گرفتند.

 

در حاشیه این مراسم صادق عزیزی در گفتگو با امروله عنوان کرد : قدر شناسی از خانواده شهدا و ایثارگران که از تمام وجود خود برای نظام و انقلاب گذشتند، جزء اصلی ترین وظایف ماست.

 

وی ادامه داد : عزت ، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی مرهون ایثارگری و رشادت های شهدا و رزمندگان است و باید با تکریم خانواده هایشان قدردان زحمات و ایثارگری های آنان بود.

 

عزیزی خاطر نشان کرد : هر زمان كه سخن از شهيدان به ميان مي آيد زبان ما در توصيف آن انساني هاي پاكدل و آسماني قاصر و ناتوان است  و شهداء با ايثار و فداكاري، عزت و اقتدار را براي نظام مقدس جمهوري اسلامي به ارمغان آوردند.

 

رئیس دادگستری شهرستان صحنه با بيان اينكه شهدا مهمترین نقش را در مسیر اهداف انقلاب اسلامی ایفا کردند، گفت: ما مديون خانواده هاي شهداء هستيم و اميدواريم بتوانيم راه شهيدان را ادامه دهيم.