ماه پردردسر خارجی برای پرسپولیس از راه رسید

سرویس: ایران و جهانکد خبر: 313625|08:47 - 1399/11/02
نسخه چاپی
ماه پردردسر خارجی برای پرسپولیس از راه رسید
باشگاه پرسپولیس در بهمن ماه سال جاری مجبور به پرداخت تعهدات مالی خود در قبال قراردادهای ارزی است و باتوجه به مشکلات مالی، این موضوع ممکن است عملکرد باشگاه را تحت تاثیر قرار بدهد.

به گزارشامروله، باشگاه پرسپولیس پس از سال‌ها حضور مداوم بازیکنان و مربیان خارجی خود با یک بازیکن نیمکت نشین خارجی رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد.

سرخپوشانپایتخت که در سال‌های اخیر برای پرداخت مبلغ قرارداد خارجی‌ها دچار مشکل شده بود همین مشکل را در قبال «رادوشوویچ» دروازهبانکروات نیز پیدا کرده است.

دروازهبانکروات پرسپولیس که به دلیل قرارداد دلاری خود یکی از گران قیمتترینبازیکنان این تیم محسوب می‌شود بابت قرارداد فصل جاری خود پولی را دریافت نکرده است. او که با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده بود هفتم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ پولش را دریافت کند بدون در نظر گرفتن این موضوع، نامه‌ای رسمی به باشگاه ارسال کرده و خواهان دریافت طلب خود تا هشتم بهمن ماه شده است.

رادوکه در ابتدای فصل بر خلاف تمام بازیکنان این تیم تخفیف ۱۰ درصدی برای قراردادش نداد حاضر نیست زمان دریافت پول خود از پرسپولیس را هم تغییر دهد.

باشگاه پرسپولیس هم پولی برای پرداخت به این بازیکن در حساب خود ندارد تا احتمال جداییرادواز جمعسرخپوشانقوت بگیرد.

همچنین باشگاه پرسپولیس علاوه بر مشکل فعلی خود باید طلب ۵۲۲ هزار یورویی (۴۷۵ هزار یورو بابت اصل قرارداد و ۴۷ هزار یورو بابتتأخیردر پرداخت دوساله) ماریوبودیمیرمهاجم پیشین کروات خود را طبق حکم کمیته انضباطی فیفا تا ۱۱ بهمن ماه به حساب وی واریز کند.

دادگاه عالی ورزش نیز طبق روال همیشگی خود بعید نیست در روزهای پایانی بهمن ماهرأیمربوط به شکایت گابریلکالدرونسرمربی آرژانتینی سابق پرسپولیس را بابت طلب ۵۳۰ هزار دلاریاشاز پرسپولیس بدهد.

بهمن ماه سخت ارزی پرسپولیس با شکایت دوباره دستیاران برانکو ایوانکوویچ بابت صعود این تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان۲۰۲۰آسیا نیز تکمیل می‌شود. مربیان اسبق پرسپولیس با وجود اینکه هیچ نقشی در صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا نداشته‌اند اما به دلیل قرارداد عجیب خود خواهان دریافت ۴۵ هزار دلار شده‌اند و باشگاه پرسپولیس باید لایحه دفاعی خود را اواخر بهمن ماه به کمیته انضباطی فیفا ارسال کند.