استقبال خوب جوانان در کاندیداتوری عرصه انتخابات شورای شهر صحنه

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 313959|13:23 - 1400/03/10
نسخه چاپی
استقبال خوب جوانان در کاندیداتوری عرصه انتخابات شورای شهر صحنه
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان صحنه از استقبال خوب جوانان در کاندیداتوری عرصه انتخابات شورای شهر صحنه خبر داد.

ظهر امروز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان صحنه و نامزدهای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر صحنه و دینور جلسه توجیهی انتخابات شورای اسلامی شهر در محل سالن همایش فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

جمشید حقی در این جلسه با اشاره به جوان بودن بیشتر داوطلبان این دوره شورای اسلامی شهرهای صحنه و دینور اظهار کرد: افزایش انگیزه نسل جوان برای مشارکت در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی جامعه از گذشته قوی‌تر شده که نشانه ارتقای سطح بینش و آگاهی جوانان است.

وی با بیان اینکه انتخابات هدف نیست، افزود: این عرصه سیاسی وسیله‌ای است که می‌توان از آن برای رشد جامعه اسلامی، سربلندی کشور و تقویت شعائر مذهبی و بنیان‌های دینی بهره برد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان صحنه گفت: سلامت و امنیت انتخابات ۱۴۰۰ تضمین کننده مشارکت و حضور حداکثری مردم در این رویداد بزرگ است.

حقی تصریح کرد: برای تحقق این مهم، عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان صحنه با همکاری تمامی عوامل نقش آفرین در امر برگزاری انتخابات تمام تلاش و کوشش خود را به کار می‌بندند تا در یک فضای سالم و رقابتی انتخاباتی پرشور برگزار کنند.

وی ادامه داد: انتخابات و نقش آن در سرنوشت مردم بسیار با اهمیت بوده و با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات، قانون فصل‌الخطاب است و تمامی نامزدها و هواداران آن‌ها ملزم به رعایت قوانین هستند.