گروه فناوری امروله

با گوشي موبايل مورد علاقه تان به صورت مجازي کار کنید!

کد خبر: 53343|14:58 - 1392/05/31
نسخه چاپی
با گوشي موبايل مورد علاقه تان به صورت مجازي کار کنید!
براي اين كار شايد ناچار باشيد تا به يك موبايل فروشي مراجعه كنيد و در صورت امكان‌گوشي موبايل را چند دقيقه‌اي در دست داشته باشيد و با آن كار كنيد.
 
در اينجا قصد داريم ترفند كاربردي را به شما آموزش دهيم كه با استفاده از آن مي‌توانيد از طريق اينترنت و به صورت مجازي با گوشي‌هاي مختلف تلفن همراه كار كنيد به طوريكه در صفحه‌ي مانيتور خود ظاهر شبيه‌سازي شده‌ي گوشي را مشاهده كنيد و با كليك روي دكمه‌هاي گوشي به صورت مجازي و شبيه‌سازي شده با آن كار كنيد.
 
براي اين كار به روش زير عمل كنيد: كافي است به آدرس  http://www.demoanywhere.comمراجعه كنيد.
 
در اين صفحه از اين سايت ليست گوشي‌هايي كه امكان كار با آنها به صورت مجازي وجود دارد قرار گرفته است اين نكته را به خاطر داشته باشيد كه تعداد گوشي‌ها در حال حاضر محدود است اما به مرور به تعداد آنها اضافه مي‌شود.
 
پس از انتخاب گوشي و كليك روي آن در صحفه‌ي بعد و در قسمت سمت چپ صفحه عبارت loading نمايش داده مي‌شود و بعد از مدتي كوتاه تصوير شبيه‌سازي شده‌ي گوشي ظاهر مي‌شود.
 
حالا كافيست روي گوشي كليك كنيد و كار با آن را به صورت مجازي تجربه كنيد در قسمت ديگر صفحه نيز اطلاعات مربوط به گوشي درج شده است.
 
همچنين در قسمت Demos دموهاي مربوط به هر يك از رخدادهاي معمول گوشي به صورت انيميشن قابل مشاهده است و پس از انتخاب دموي مورد نظر عمل مربوطه به صورتي كه جنبه‌ي آموزشي نيز دارد نمايش داده مي‌شود.
 
فراموش نكنيد براي مشاهده‌ي گوشي بايد پلاگين مربوط به flash player بر روي گوشي جهت مشاهده فايل‌هاي فلش نصب باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد