ساقدوشی رسانه های ضد انقلاب برای آمدن هاشمی و خاتمی/ استقبال اسرائیل از سخنان رفسنجانی+سند

کد خبر: 7480|14:03 - 1392/02/14
نسخه چاپی
ساقدوشی رسانه های ضد انقلاب برای آمدن هاشمی و خاتمی/ استقبال اسرائیل از سخنان رفسنجانی+سند
مدت ها قبل فضاسازی رسانه های داخلی و خارجی معلوم الحال خبرسازی و فضاسازی های سیاسی و اجتماعی ویژه ای را برای به صحنه آوردن مجدد هاشمی و خاتمی به کاربسته اند و در این میان صحنه گردانی اصلی را سایت های ضدانقلاب به عهده گرفته اند.
به گزارش سرویس سیاسیمرصاد، خاتمی از تکرار یک تجربه تلخ دیگر نظیر انتخابات سال ۸۸ هراس دارد. او تجربه شکست هاشمی رفسنجانی را که برای سومین بار پا به عرصه رقابت های انتخاباتی گذاشت را در ذهن دارد و چنین سرنوشتی برای وی کابوس است.

هاشمی سعی دارد خود را پیشگوی جریانات انقلاب معرفی کند تا بتواند از این طریق امتیازاتی بگیرد.

وزیر اطلاعات در نشست سالانه هیئت رزمندگان در قم گفت: کسی که خودش را پیشگوی فتنه حوادث ۸۸ اعلام می‌کند، عملاً پیشگویی نکرده و خودش ایجاد فتنه کرده و نقشی اساسی در فتنه داشته است.

ظاهرا هاشمی قصد دارد سابقه انقلابی خود را حراج کند او درجنجالی‌ترین موضع‌گیری اش درباره رژیم اشغالگر قدس عنوان کرده که “با این رژیم سر جنگ نداریم” این در حالی است که در تمامی ادوار پس از انقلاب، سیاست جمهوری اسلامی در خصوص رژیم اشغالگر قدس یک سیاست مبنایی و غیر قابل تغییر بوده است.

1
 استقبال گسترده رسانه‌های صهیونیستی از اظهارات منفعلانه هاشمی درباره رژیم صهیونیستی

به نظر می رسد که هاشمی که مدعی تاریخ نگاری و همراهی با حضرت امام (رضوان الله تعالی علیه) است رویکردش نسبت به رژیم جعلی اسرائیل را از خاطر برده باشد ، چنانکه امام امت در قبال این رژیم فرمودند: اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود. با این حال شاید هم به خاطر طرفداری اصحاب” نه غزه نه لبنان” از هاشمی در فتنه ۸۸ این اظهار نظر از جانب وی چندان هم دور از انتظار نبود ، از سوی دیگر نیز مقام معظم رهبری عنوان کرده‌اند که “ابایی نداریم که بگوییم ما در مسائل ضدیت با اسرائیل دخالت داشته و داریم”.این در حالی است که رژیم صهیونیستی نیز طی سالیان اخیر در اوج دشمنی با جمهوری اسلامی قرار داشته و بارها کشور را تهدید نظامی کرده و طبق اسناد موجود در ترورهای دانشمندان هسته ای نقش مستقیم داشته است.

پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز در تحلیلی به قلم زوی بارل نوشت : نامزدهای احتمالی که کمتر از دو هفته دیگر برای انتخابات پانزدهم ژوئن ثبت نام می کنند ، نه تنها سرشان با  شیطان کوچک که کشور را تهدید می کند گرم است بلکه از اقدامات محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران در انکار هولوکاست انتقاد می کنند.

2
فتنه طراحی شده توسط دستگاه جاسوسی اسراییل و انگلستان و آمریکا ( روز قدس ۸۸ )

چندان خلاف واقع نیست اگر شاه‌بیت اظهارات هاشمی و عملیات روانی اطرافیان و رسانه‌های نزدیک به وی طی ماه‌های گذشته را بحران نمایی از وضعیت کنونی کشور بخوانیم.

در این ارتباط، می‌توان به خبر سایت شخصی هاشمی از دیدار وی با اعضای کمیسیون امور زیربنایی و تولید و شورای راهبردی حمل و نقل دبیرخانه مجمع اشاره داشت؛ آنجا که می‌نویسد:”آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تغییر ساختار دستگاه‌های اجرایی و انحلال سازمان‌ها، شوراهای راهبردی و ادغام‌های غیرکارشناسی و غیرمنطقی وزارتخانه‌ها را در کنار انزوا و خانه‌نشین کردن سرمایه‌های انسانی و مدیران باسابقه‌ کشور، بلای اقتصادی و تولید در کشور خواند”

این جریان، در تکمیل رویکرد بحران‌نمایی مورد اشاره، در تلاش است تا این گونه جا بیندازد که کلید حل بحران و خروج از وضعیت اضطرار کنونی، کسی نیست جز هاشمی.

هاشمی در ماه های اخیر با قبول هرگونه در خواست مصاحبه ای تلاش دارد خود را به نوعی از انزوای خود خواسته ای که درون آن گرفتار شده بود بیرون بکشد و با طرح مسائل جنجالی خود را دوباره به موضوع شماره یک محافل سیاسی و رسانه ای تبدیل کند اما در این میان موضوعی که به خوبی روشن است این است که هاشمی باید بداند صرفاٌ در مسائلی اظهار نظر کند که به جایگاه وی مربوط است .

اشتباهات استراتژیک هاشمی رفسنجانی نظیر آنچه که از وی در ماجرای انتخابات مجلس ششم در سال ۷۸ و یا حضور در انتخابات ریاست جمهوری نهم و حتی انتشار نامه بدون سلام و والسلام وی به مقام معظم رهبری در خرداد ماه سال ۸۸ شاهد بودیم خود گواهی بر بی تدبیری های هاشمی است.

هاشمی نشان داده است به شدت تحت تاثیر اطرافیان و نزدیکان خود قرار دارد و به حدی خود را وابسته به آن ها کرده است ، کوچکترین انتقادی را بر نمی تابد و همواره از همه ظرفیت خود برای مصون ماندن آن ها استفاده می کند در حالی که از یک سیاستمدار برجسته بعید است که صرفاٌ به دلیل رابطه خانوادگی و یا دوستی ، عنان فکری خود را به دست کسانی بسپارد که نتیجه همیشگی آن حرکت بر خلاف جهت رودخانه حرکت ملت ایران باشد .

3
دیدار با برخی چهره های کارگزاران چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت

سایت هاشمی نوشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در خصوص درخواست‌های مردمی !؟ برای حضورش در انتخابات گفت: با وجودی که ارزش زیادی برای دعوت مردم، قائلم و از صمیم قلب به آن احترام می‌گذارم، اما با توجه به ملاحظاتی که دارم باید با کمک صاحب‌نظران برای آن تدبیری اندیشید.سایت ها و روزنامه های اصلاح طلب این روزها وظیفه دارند به مردم القاء کنند هاشمی میتواند معجزه کند و هاشمی هم که بتواند نظر اصلاح طلبان را جلب کند سعی میکند نزدیک به ادبیات آنان سخنرانی کند ولی یادش نیست همین اصلاح طلبان بودند که در سال ۱۳۷۶ به او لقب عالیجناب سرخپوش را دادند حال باید منتظر بود که هاشمی چگونه این موضوع را تدبیر میکند ولی توصیه این است: آقای هاشمی سابقه انقلابی خود را ارزان نفروشید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد