فلاحیان : برای اشتغال 400 صفحه برنامه نوشتم/شعار من «اسلام» است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 7607|22:48 - 1392/02/14
نسخه چاپی

به گزارشخبرگزاری فارساز شهرستان ساری، حجت‌الاسلام ‌علی فلاحیان عصر امروز در جمع مردم ساری در مسجد محمد رسول الله(ص)، اظهار داشت:  حضور ما در این ایام در استان‌ها به دلیل انتخابات است.

وی ادامه داد: مسائلی که در حدود 30 و چند سال آخر بر ما گذشته، بسیار اعجاب‌انگیز است.

کاندیدای احتمالی یازدهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: عنصر تبعیت از ولایت فقیه و نقش مردم در این حوادث، تاثیرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه این حوادث، حوادث خداگونه بوده است، گفت: از این جهت، این حوادث اعجاب انگیز است.

فلاحیان با اشاره به اینکه استکبار نتوانست کاری در فلسطین، لبنان، غزه و سوریه انجام دهد، ادامه داد: حمله آنها به عراق و افغانستان بود و ایران را خاکریز بعدی می‌دانستند اما به این نتیجه رسیدند که تا سال 2014 دیگر نمی‌توانند در منطقه باشند.

وی با بیان اینکه فریاد امپریالیسم بلند شده، گفت: کاخ زرینی که در منطقه برای خود ساخته بودند، در حال ویرانی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: همیشه صرار داشتند که با جمهوری اسلامی مبارزه می‌کنند و اجازه تجدید حیات اسلامی نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه اسلام هراسی را گسترش دادند، اظهار داشت: امروز به این نتیجه رسیدند باید با مسلمانان کنار بیایند.

فلاحیان با اشاره به اینکه جنگ روانی گسترده و پیچیده‌ای را راه اندازی کرده و برای هر ساعت آن، میلیون‌ها دلار، هزینه کردند، گفت: می‌خواهند ملت ایران را منصرف کرده و روحیه ملت را در هم بشکنند.

وی با بیان اینکه باید در این انتخابات، با قدرت حضور پیدا کنیم، تصریح کرد: ملت ما حماسه‌ساز است.

فلاحیان با اشاره به اینکه رهبری بارها اشاره کردند در انتخابات، اختلاف نباشد، خاطرنشان کرد: اختلاف نظرها وجود دارد، دشمن، یک مسئله را بزرگ‌نمایی می‌کند تا به دنیا نشان دهد که ایران دچار مشکل شده و می خواهند ما را در دنیا  کوچک کنند.

وی با بیان اینکه اتحاد و حضور حماسی ما در انتخابات، مهم است، گفت: ما در مسئله گرانی و بیکاری دچار مشکل دیم.

فلاحیان افزود: چرا نهضت دانشگاهی راه انداخته و بیش از استانداردهای دنیا، دانشجو سر کلاس‌ها فرستادیم.

وی با بیان اینکه ما مشکلات جابه‌جایی پول را داریم، ادامه داد: کشور ما از نظر اقتصادی، ورشکسته نیست.

فلاحیان با اشاره به اینکه علت گرانی، افزایش نقدینگی است، گفت: راه حل این است که استقراض را متوقف کنیم.

وی با بیان اینکه سرعت گردش پول را باید کاهش دهیم محصولات صنعتی، خدماتی و کشاورزی هم افزایش یابد، تصریح کرد: دولت تا آنجا  که می‌تواند باید بدهی‌اش را به بانک مرکزی برگرداند.

فلاحیان با اشاره به اینکه برای اشتغال، 400 صفحه برنامه نوشتم و البته عمل هم کردم، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم کشور پیشرفته داشته باشیم باید از دوران صنعتی عبور کرده و به دوران فراصنعتی برسیم.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین مسئله برای ما، مبارزه با فساد اداری و نابسامانی‌ها است، متذکر شد: اگر دستگاه‌ها به نرم‌افزار مجهز شوند، تا 80 درصد مفاسد، قابل یشگیری است.

فلاحیان با اشاره به اینکه دولت الکترونیک، از برنامه های من است، تصریح کرد: مهم‌ترین برنامه من در رابطه با مسئل فرهنگی و اوقات فراغت جوانان است.

وی با بیان اینکه باید با کشورهای همسایه ارتباط داشته باشیم، ادامه داد: صادرات، منوط به توسعه روابط بین المللی است.

این کاندیدای احتمالی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: باید با کشورهای اسلامی، اتحاد داشته باشیم و به عنوان یک قدر منطقه ای حضور یابیم.

وی با بیان اینکه شعار من «اسلام» است، اظهار داشت: چراکه امام فرمود دنیا با اسلام مخالف است و ما می‌خواهیم اسلام را گسترش دهیم.

فلاحیان خاطرنشان کرد: این انتخابات باید نمایش شور و هیجان و همچنین اخلاق مداری باشد.

وی با بیان اینکه در انتخابات گذشته، دچار مشکلاتی شدیم و از منظر اخلاقی و امنیتی، به ما ضربه وارد شد، گفت: باید با هوشیاری ر انتخابات حضور یابیم.