آیا این خبر در مورد حمله به ایران، مانند نشانه های اولیه حمله به عراق در سال 2002 است؟

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 7942|22:53 - 1392/02/15
نسخه چاپی

جیمز فالوز نویسنده سابق سخنرانی های کارتر رئیس جمهور اسبق آمریکا و مقاله نویس نشریه اتلانتیک در یادداشتی تحت عنوان"ابری به کوچکی دست انسان می تواند نشانه ی طوفان بزرگ باشد" نسبت به احتمال حمله به ایران هشدار داد.

به گزارش انتخاب ؛ او نوشت: در طول شش ماه پس از انتخاب مجدد اوباما به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده،  جنجال و هیاهوهای آمریکا و اسرائیل در مورد بمباران ایران تا حد زیادی کاهش یافته است. در واقع مسائل مختلفی در جهان در حال روی دادن است که حوادث سوریه، کره شمالی و اقتصاد اروپا از آن جمله است که در نهایت باعث حذف اخبار ایران از صفحات نخست روزنامه ها شده است.

فالوز ادامه می دهد: به همین دلیل،  مواجهه با خبر احتمال حمله به ایران را، آن هم تنها در صفحه ی نخست یک روزنامه را جالب و قابل توجه دریافتم.

این سه روزنامه ی مشهور آمریکا در روز گذشته است:

البته باید متذکر شوم، تهیه کنندگان این خبر روزنامه وال استریت ژورنال، خبرنگاران بادقت و مشهوری هستند. با این وجود امیدوارم، یکسال از همین حالا، زمانیکه مجددا به این خبر نگاه می کنیم، به نظر بیاید که مشاهده این خبر، تنها برنامه و طرح استادانه ی چماق و هویج دولت اوباما را منعکس می کند.

او در پایان می نویسد: امیدوارم این خبر به مانند نشانه های اولیه حمله به عراق که در اخبار اواخر سال 2002 و اوائل سال 2003 می آمد، نباشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد