رضایی در صحنه:

در انتخابات ۸۴ عرصه را برای کسانی که مدعی اداره کشور بودند خالی کردم/ امروز احساس خطر می کنم

کد خبر: 8215|22:41 - 1392/02/16
نسخه چاپی
در انتخابات ۸۴ عرصه را برای کسانی که مدعی اداره کشور بودند خالی کردم/ امروز احساس خطر می کنم
پایگاه خبری امروله : کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری گفت: فقط دوبار اعلام کاندیداتوری کردم و دفعه نخست فقط به خاطر اینکه افراد دیگری ادعا کردند می توانند مشکلات را حل کنند انصراف دادم.
محسن رضایی عصر امروز در جمع مردم شهرستان صحنه با اشاره برنامه های آینده خود در صورت پیروزی در انتخابات گفت: طرح یارانه سبز ازمهمترین برنامه های من در آینده است  و این یارانه به قسمت های مختلفی تقسیم می شود که مهترین آنها اعطای تسهیلات به بخش کشاورزی برای مکانیزه شدن و صنعتی کردن شهر ها در صورت نبود کارخانه ها  است چون اگر شهری از نظر صنعتی و کارخانه های تبدیلی ضعیف باشد، پیشرفت نخواهد کرد.

رضایی با اشاره به ساخت سردخانه در شهر ها به ویژه درشهر صحنه عنوان کرد: متاسفانه حدود ۳۰ درصد تولیدات کشاورزی به علت عدم وجود سردخانه مناسب از بین خواهد رفت و این رقم می تواند به کشاورزی و سود دهی کشاورزان آسیب جدی بزند.

DSC03754

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری اسلامی با بیان اینکه شهرستان صحنه از نظر مسیر در طول راه کربلا قراردارد، گفت:  اگر زیرساخت های گردشگری به طور قابل قبولی در شهرصحنه با توجه به سراب دربند ایجاد شود می تواند ازنظر اقتصاد به مردم این شهر کمک بسزایی کند.

وی سازماندهی سراب دربند، ساخت هتل وسایر امکانات جذب گردشگری را از برنامه های خود برای شهرستان صحنه دانست.

رضایی با توجه به مشکل بیکاری در صحنه تاکید کرد: مشکل بیکاری درهمه شهر ها وجود دارد و بیشترین آمار بیکاری مربوط به منطقه غرب است.

DSC03767

وی حل مشکل بیکاری را از مهمترین اهداف خود یاد کرد و  گفت: ما برای حل مشکل بیکاری و گرانی دارای منابع بسیاری هستیم و فقط با حرف زدن مشکلی حل نمی شود بلکه عمل مهم است.

وی حضوردر انتخابات را احساس خطر خود برای مردم دانست و ادامه داد: من در این سی و چند سالیکه ازانقلاب می گذرد فقط ۲ بار اعلام کاندیداتوری ریاست جمهوری کرده ام و دلیل کناره گیری دوره قبل هم این بود که افرادی گفتند ما می توانیم مشکلات را حل کنیم و من میدان را به آنها سپردم ولی  اکنون حضور من احساس خطر برای مردم است.

رضایی با انتقاد از وضعیت گرانی، تحریم و بیکاری گفت: تحریم ها و گرانی ها مشکلاتی نیستند که قابل حل شدن نباشند همه مشکلات راه کار می خواهد و قابل حل هستند و باید مردم را از فشاراقتصادی و تحریم خارج کرد.

این کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری مردم صحنه را چه درانقلاب و قبل از انقلاب مورد تحسین قرار داد و گفت: مردم صحنه همیشه درتاریخ خوش درخشیدند و مردم و شهدای گرانقدر صحنه ای از افتخارات جنگ و کشور محسوب می شوند.