حجت الاسلام وحید احمدی:

کاندیداها برنامه هایی را عنوان کنند که زمینه اجرایی شدن داشته باشد

کد خبر: 8235|23:06 - 1392/02/16
نسخه چاپی
کاندیداها برنامه هایی را عنوان کنند که زمینه اجرایی شدن داشته باشد
پایگاه خبری امروله : نماینده مردم صحنه در مجلس شورای اسلامی گفت: فردی که نامزد انتخابات می شود باید توانایی های لازم را داشته و برنامه هایی که عنوان می کند زمینه اجرایی شدن داشته باشند.
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه حضور مردم در انتخابات را بیانگر پشتوانه مردمی نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: فردی که نامزد انتخابات می شود باید توانایی های لازم را داشته و برنامه هایی که عنوان می کند زمینه اجرایی شدن داشته باشند.
 
حجت الاسلام وحید احمدی اظهار داشت: حضور با شکوه و گسترده مردم در انتخابات پیش رو خصوصا انتخابات ریاست جمهوری پشتوانه ای برای نظام است که پایگاه مردمی و قدرت جمهوری اسلامی ایران را نمایش خواهد گذاشت.
 
 وی تاکید کرد: افرادی که خود را در معرض انتخاب قرار می دهند باید به لحاظ توانایی هایی فردی و مدیریتی جایگاه مناسبی داشته باشند و جامعه نیز فردی را انتخاب کند که توانایی اداره کشور را داشته باشد.
 
 به گفته نماینده، صحنه، کنگاور و هرسین اگرچه هنوز ثبت نام رسمی از کاندیداها آغاز نشده، اما بسیاری از افرادی که تاکنون برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده اند با همه شایستگی هایی که داراهستند، توانایی لازم برای این جایگاه را ندارند.
 
 احمدی با اشاره به اینکه مدیریت کشور پهناوری همچون ایران نیاز به یک رجل سیاسی، مذهبی با درایت دارد، افزود: فردی که رئیس جمهور می شود باید توانایی حفظ مواضع صحیح ایران در برابر دشمنان و قدرت های غرب را داشته باشد.
 
 وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ویژگی های یک رئیس جمهور خوب، خاطرنشان کرد: فردی که رسما نامزد انتخبات ریاست جمهوری می شود و به تبلیغات می پردازد باید احکام اسلامی و هنجارهای اجتماعی جامعه را مد نظر قرار دهد.
 
این نماینده مجلس تصریح کرد: برنامه هایی که نامزدها برای دوران ریاست جمهوری خود اعلام می کنند باید زمینه اجرایی داشته باشد و باید از طرح برنامه هایی که به هر دلیل اجرای آن ممکن نیست خودداری کنند.
 
 احمدی معتقد است کاندیداها نباید برای رسیدن به هدف خود به تخریب دیگران و یا سیاه نمایی بپردازند، اما می توانند با نقد منصفانه و به جا مشکلات دیگران را گوشزد کنند.
 
به گفته نماینده کنگاور شعارها و دیالوگ هایی که از سوی نامزدها مطرح می شود نباید مغایرتی با ارزش های دین، نظام و مردم داشته باشد.
 
وی گفت: مردم نیز باید هنگام انتخاب، به سوابق نامزد منتخب خود توجه کنند و انتخابی آگاهانه و هوشیارانه داشته باشند.
 
احمدی با اعلام اینکه در کشور ما معمولا احزاب سیاسی فعال وجود ندارند که دیدگاه مشخصی در همه زمان ها داشته باشند، یادآور شد: برخی گروه ها در آستانه انتخابات فعالیت خود را شروع می کنند و به همین دلیل نمی توان بحثی راجع به رقابت ها داشت.
 
 وی در پایان افزود: مردم ایران همواره در عرصه های مختلف حضور داشته و دشمنان نیز به این حضور آگاهانه اعتراف کرده اند و امسال نیز بار دیگر با شرکت در انتخابات پیش رو حماسه ای دیگر رقم خواهند زد.
 
ایسنا

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد