خاتمی: ماهیت فتنه ولایت ستیزی است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 8260|23:37 - 1392/02/16
نسخه چاپی
آیت الله سید احمد خاتمی در مراسم سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با حضور فرماندهان، مسئولین و پاسداران رده های سپاه کرمان با بیان دیدگاه های شهید مطهری اظهار کرد: من شاگرد سال‌های ۵۶ و ۵۷ شهید مطهری بودم و شهید سه ماه قبل از شهادتش پیش بینی کرده بود که به دست فرقانی‌ها شهید می شود و بالاخره هم مزد زحمات و تلاش‌هایش را که همان شهادت بود دریافت کرد.

خاتمی افزود: خدا به خاطر استقامت‌ها و پایداری‌های ما در ۳۴ سال انقلاب به ما پاداش داد و پاداش ما گذر انقلاب به سلامت از پیچهای خطرناک و حوادث بزرگ همچون ۲۱ بهمن ۵۷ است و پاسداران به عنوان حافظان دستاوردهای انقلاب در این زمینه نقش زیادی دارند.

امام جمعه موقت تهران با توصیه پاسداران به خودسازی، معنویت افزایی و اهتمام ویژه به عبادات و قرآن مهمترین عناصر انقلاب را عنصر اعتقاد و عنصر ولایت برشمرد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان با بیان این‌که فتنه ۸۸ قله فتنه‌های مقابله با ولایت است، اظهار کرد: ماهیت فتنه ولایت ستیزی است و محال است این ماهیت تغییر کند و عنصر ماندگاری انقلاب اسلامی اطاعت از ولایت است که در حماسه های مختلف امت حزب الله از جمله انتخابات و راهپیمایی ها به زیبایی به منصه ظهور رسیده است.

عضو هیائت رییسه مجلس خبرگان گفت: در شرایط حساس جهانی و داخلی تبعیت محض از ولایت مهمترین و ضروری ترین وظیفه آحاد ملت خاصه دلسوزان است و مردم ما اثبات کرده‌اند که از قبل از انقلاب ولایت مدار بودند و امت شهید پرور با اعتقاد بر این‌که ورود به عرصه مقابله با ولایت ورود به عرصه خطرناک مبارزه با حیثیت ایران اسلامی است در مقابل همه فتنه ها ایستاده و می ایستد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان در پایان خاطز نشان کرد: در بیان و رهنمودهای اخیر رهبری پیرامون انتخابات کلید واژه ها و عناصر اساسی وجود دارد که بایستی تبیین و مورد توجه قرار گیرد و از جمله عناصر حضور حداکثری، انتخاب آگاهانه و انتخاب اصلح است.