پایگاه خبری تحلیلی امروله21:27 - 1400/01/17
فرماندار صحنه :

16 بیمار کرونایی در بیمارستان دکتر معاون بستری هستند.

پایگاه خبری امروله : فرماندار شهرستان صحنه گفت : برگزاری مراسمات مذهبی ، فاتحه خوانی ، ورود خودرو ها با پلاک غیر بومی به شهرستان و سایر محدودیت های وضعیت قرمز کرونایی در صحنه همچنان باقی است

علی رضا حیدری در گفتگو با امروله ، در خصوص آخرین وضعیت کرونا در شهرستان صحنه عنوان کرد : پس از اعلام ستاد ملی کرونا مبنی بر قرمز بودن وضعیت صحنه بلافاصله جلسه ستاد کرونا شهرستان با حضور اعضا برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

وی ادامه داد : بر اساس این تصمیمات ، محدودیت های کرونایی در تمام مشاغل بجز گروه اول انجام گرفت تا از تجمع افراد در سایر گروه ها و اماکن شلوغ جلوگیری شود.

 

حیدری با بیان اینکه تیم های بازرسی و نظارتی به صورت روزانه از مشاغل شهر بازدید به عمل می آورند گفت : تیم های بازرسی و نظارتی و شامل اداره صمت ، شبکه بهداشت و درمان ، اتاق اصناف و بسیج در حال فعالیت هستند و تا کنون 26 واحد صنفی به علت تخلفات و فعالیت غیر مجاز در ایام کرونا توسط این گروه ها پلمپ شده اند.

 

فرماندار شهرستان صحنه گفت : همچنان برگزاری مراسمات مذهبی ، فاتحه خوانی ، ورود خودرو ها با پلاک غیر بومی به شهرستان و سایر محدودیت های وضعیت قرمز کرونایی در صحنه همچنان باقی است .

 

وی در خصوص تعداد بیماران بستری ناشی از ویروس کرونا در صحنه بیان کرد : 16 بیمار کرونایی در بیمارستان دکتر معاون بستری هستند.

 

حیدری پیشگیری را یکی از مهمترین راهکارهای کنترل و مهار ویروس کرونا دانست و از همه مردم خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به حذف چرخه انتقال ویروس کرونا و مهار وکنترل آن کمک کنند.

 

فرماندار شهرستان صحنه از زحمات مستمر کادر درمان در مقابله با بیماری کووید ۱۹ به خصوص پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های صحنه در ارایه خدمات در بیمارستان‌ تقدیر و تشکر کرد.