پایگاه خبری تحلیلی امروله14:22 - 1400/02/04

تشریح اقدامات انجام شده در راستای نگهداری راه های اصلی و شریانی استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه طی گفتگویی اقدامات انجام شده در راستای نگهداری راه های اصلی و شریانی استان را تشریح کرد.

به گزارش امروله ،فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگارمرصاد، درباره اقدامات انجام شده در راستای نگهداری راه های اصلی و شریانی اظهار داشت: در حوزه روکش آسفالت تقویتی بزرگراه ها در سطح 11کیلومتر بیش از 18هزار و 500تن آسفالت، در ۱6کیلومتر از راه های اصلی بیش از 16هزار تن و برای انجام 26کیلومتر ماسه آسفالت بیش از 22هزار و 500تن آسفالت مصرف شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: همچنین بهسازی و عملیات روکش حفاظتی در سطح 30کیلومتر، فوگسیل 42 کیلومتر، آسفالت سرد هفت هزار متر، لکه گیری بیش از 20 هزار تن آسفالت به صورت پیمانی و پنج هزار تن آسفالت به صورت امانی مورد استفاده قرار گرفت.

کرمی گفت: اصلاح شیب شیروانی در سطح 10 کیلومتر از شهرستان های استان به صورت امانی اجرا شد.

وی درباره نگهداری راه های فرعی و روستایی عنوان کرد: برای انجام 24 کیلومتر روکش آسفالت تقویتی در سطح این راه ها 16 هزار تن آسفالت و به منظور انجام ماسه آسفالت در سطح چهار کیلومتر بیش از یک هزار و 400 تن آسفالت مصرف شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از بهسازی و انجام عملیات روکش حفاظتی در سطح 95 کیلومتر خبر داد.

کرمی گفت: به منظور انجام لکه گیری یک هزار و 500تن آسفالت به صورت پیمانی و بیش از پنج هزار و 800 تن آسفالت به صورت امانی مصرف شد.

وی از انجام 15 کیلومتر اصلاح شیب شیروانی در سطح محورهای مواصلاتی استان به صورت امانی خبر داد.