پایگاه خبری تحلیلی امروله11:11 - 1400/02/08

تعداد فراوانی از نمایندگان مجلس در فراکسیون کارگری عضویت دارند

عضو هیئت رئیسه فراکسیون کارگری مجلس گفت: تعداد فراوانی از نمایندگان مجلس در فراکسیون کارگری عضویت دارند و ما نیز درصدد استفاده از ظرفیت این نمایندگان برای رفع مشکلات کارگران هستیم.

به گزارش امروله ،رحمت الله نوروزی در گفتگو با خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اظهار  داشت: فراکسیون کارگری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراکسیونی پویا، فعال و با برنامه است و از جمله مهمترین اقدامات انجام شده توسط آن پیگیری و تخصیص ۸۹ هزار میلیارد تومان اعتبار به منظور همسان سازی حقوق بازنشستگان است که توسط کمیسیون تلفیق در صحن علنی مورد موافقت قرار گرفت.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون کارگری مجلس افزود: امسال اقدامات خوبی در موضوع بودجه لحاظ شده که بسیار حائز اهمیت و قابل توجه است و امیدواریم مجلس شورای اسلامی در سنوات آینده هم  این قشر را مورد حمایتهای خود قرار دهد.

نوروزی گفت: فراکسیون مجلس شورای اسلامي بحث قراردادهای کارگری میان کارگر، کارفرما و دولت را مورد توجه قرار داده و در این راستا جلساتی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونین وی و مسئولان  سازمان تامین اجتماعی برگزار کرده است.

وی  تصریح کرد: امیدواریم فراکسیون کارگری در راستای ایفای حقوق کارگران و ‌کارفرمایان گامی بردارد تا بتوانیم مشکلات این قشر بزرگ را که هم در دوران انقلاب اسلامی،هم در دوران جنگ و هم در عرصه سازندگی کشور نقش آفرین بودند،‌ برطرف کنیم.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون کارگری مجلس با تاکید بر اینکه توسعه و پیشرفت کشور مرهون تلاش کارگران است، افزود: امام راحل و مقام معظم رهبری اهمیت والایی برای این قشر در عرصه توسعه و سازندگی قایل هستند همچنین مجلس یازدهم دنبال کاهش دغدغه های این قشر است.

وی با بیان اینکه امیدواریم تلاش برای کاهش دغدغه های کارگران سرلوحه کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد، افزود: تعداد فراوانی از نمایندگان مجلس در فراکسیون کارگری عضویت دارند و ما نیز درصدد استفاده از ظرفیت این نمایندگان برای رفع مشکلات کارگران هستیم.