پایگاه خبری تحلیلی امروله10:22 - 1400/02/16

رشد و توسعه هر جامعه در گرو آموزش و پرورش صحیح است

فرماندار صحنه گفت: آموزش وپرورش مهمترین رکن توسعه انسانی ؛آموزشی و مهارت آموزشی کشور است .

به گزارش امروله ،اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان صحنه به ریاست علیرضا حیدری فرماندار شهرستان صحنه  و سایر اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

 

علیرضاحیدری فرماندار شهرستان صحنه با تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع) و گرامیداشت  12 اردیبهشت سالروز شهادت فیلسوف و متفکر فرهیخته《شهید مرتضی مطهری 》 وگرامیداشت هفته معلم افزود:تعالی، رشد و توسعه هر جامعه در گرو آموزش و پرورش صحیح است، ایمان دارم معلم اثرگذارترین عامل محوری و موثر در توسعه و تعالی آموزش و پرورش است.

 

 

فرماندار صحنه افزود: با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا و مشکلات ناشی از آن ؛  فرهنگیان در ادامه مسیر همچنان استوار ماندند و علی‌رغم کاستی‌ها، چرخ آموزش را به حرکت در آوردند و نگذاشتند در آموزش، تعلیم وتربیت وقفه‌ای ایجاد شود.

 

حیدری با اشاره به اینکه کار آموزش طاقت فرسا است و برای دستیابی به جایگاه برتری نیازمند تلاش و همت والاست گفت: کسب رتبه اول نهضت سوادآموزی شهرستان در چهار سال پیاپی و کسب رتبه های مختلف  آموزشی شهرستان در سال گذشته، نشان از همدلی و تلاش خوب مجموعه آموزش وپرورش این شهرستان است که جا دارد از این زحمات به نحوه شایسته تقدیر گردد.

 

وی با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ گفت:  برگزاری انتخابات سالم از افتخارات نظام بوده و هست  امروز ه برخی ها نمی توانندصلابت نظام و  انسجام و همدلی ملت ایران را ببینند، همواره به اشکال مختلف سعی بر تضعیف کردن نظام دارند تلاش می کنند به انحای مختلف در مسیر رشد و بالندگی این ملت خدشه وارد کنند.

 

فرماندار صحنه با اشاره به اینکه تلاش خواهیم کرد با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود بستر لازم را برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم نماییم عنوان کرد : در این راستا انتظار داریم جامعه فرهنگیان فرهیخته که همواره پیشرو و تاثیرگذار جامعه بودند در این انتخابات نیز همراه و کمک کار هیات اجرایی در برگزاری هرچه سالم تر و با شکوه تر انتخابات باشند.