پایگاه خبری تحلیلی امروله10:57 - 1400/02/19

هیچ‌چیز گیر نمی‌آید!

مدیر گاوداری در شهرستان صحنه گفت: متأسفانه در زمینه نهاده‌های دامی و خوراک دام باید بگویم، هیچ‌چیزی گیر نمی‌آید!

به گزارش امروله ،مدیر گاوداری در شهرستان صحنه اظهار داشت: متأسفانه در زمینه نهاده‌های دامی و خوراک دام باید بگویم، هیچ‌چیزی گیر نمی‌آید!

 

علیرضا حقیقی با بیان این موضوع تشریح کرد: یا نهاده‌ها و خوراک دام مورد نیازمان نیست که آن‌ها را خریداری کنیم یا با افزایش قیمت بسیاری روبرو است.

 

وی با تصریح بر اینکه این‌طور که پیش می‌رود، بایستی آخرش گاوداری را جمع کنیم، اظهار کرد: از سال 1365 مشغول به فعالیت در این عرصه هستم اما این روزها مادام می‌بینم که قیمت نهاده‌های مورد نیاز روز به روز در حال افزایش است اما از طرفی نمی‌توانم یک ریال شیرهای تولیدی گاوداری اما را بفروشم!

 

مدیر گاوداری در شهرستان صحنه با تصریح بر اینکه ماهی 10 تا 12 میلیون تومان از جیب خودم برای پیش بردن گاوداری هزینه می‌کنم، عنوان کرد: هم‌اکنون به‌جز خودم سه نیروی کار دارم.

 

حقیقی با تصریح بر اینکه با افزایش دو برابری قیمت نهاده‌ها روبرو هستیم، اظهار کرد: متأسفانه به سبب خشک‌سالی حتی کاه خالی مورد نیاز دام گیرمان نمی‌آید.

وی ادامه داد: یونجه‌ای را که سال گذشته با قیمت کیلویی دو هزار و 500 تومان خریده‌ام، هم‌اکنون سر زمین حتی به قیمت پنج هزار تومان نیز به ما نمی‌فروشند!

وی در بخش پایانی سخنان خود ضمن ابراز تأسف و ناراحتی مطرح کرد: دو ماه نمی‌کشد که باید مجموعه را تعطیل کنم، آیا سایر فعالان این عرصه هم تا این حد با چنین مشکلاتی گریبانگیر هستند؟!