پایگاه خبری تحلیلی امروله10:02 - 1400/03/24

کاهش مشارکت و تغییر جایگاه کاندیدای اصلح دو برنامه دشمن برای انتخابات است

مدیر مدرسه علمیه برادران شهرستان صحنه گفت : دشمن برای انتخابات ۲ برنامه دارد، اول اینکه سطح مشارکت را تا حد امکان پایین نگه دارد و دوم جایگاه کاندیدای اصلح و منفعل را تغییر دهد.

به گزارش امروله ،حجت الاسلام علی بهمنی اظهار داشت: یکی از افتخارات بزرگ انقلاب اسلامی برگزاری آزاد انتخابات در طول این 4 دهه می‌باشد.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان صحنه گفت: از سوی دیگر در این انتخابات شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای علیرغم تلاش‌های بی‌شائبه دشمنان برای کم فروغ کردن این همه پرسی‌ها هستیم.

 

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه سخنان خود بیان داشت: امسال هم با توجه به شرایط خاص منطقه‌ای و جهانی، روند برگزاری انتخابات در ایران اسلامی بسیار ویژه شده است، به طوری که خبر انتخابات ریاست جمهوری ایران به خبر اول این روزهای رسانه‌های خارجی تبدیل شده است، بنابراین می‌طلبد که در انتخابات پیش‌رو نه تنها حضوری پرشور داشته باشیم، بلکه با بصیرت باید نسبت به انتخابات موضع فعالانه داشته باشیم.

 

حجت الاسلام بهمنی در ادامه تاکید کرد: باید افراد معتمد و آگاه در این روزهای سرنوشت ساز با حضور در جامعه از یک سو شائبه‌ها و شبهات انتخاباتی را برطرف کنند و همین اینکه ویژگی‌های یک نامزد اصلح و انقلابی که به معنای واقعی می‌تواند کشور را از این وضعیت نامساعد خارج کند، تشریح و تبیین نمایند.

 

مدیر مدرسه علمیه شهرستان صحنه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با این حال برخی از طرفداران نامزدهای انتخاباتی چه انتخابات ریاست جمهوری و چه شوراهای اسلامی شهر و روستا با بعضی از بداخلاقی‌های انتخاباتی به نوعی هم زمینه مشارکت حداکثری را کاهش می‌دهند و هم اینکه خواسته یا ناخواسته دست به ترور شخصیتی نامزدها می‌زنند که این به دور از اخلاقیات است.

 

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: مساله دیگری که در این میان نباید از آن غافل شویم، تلاش‌های رسانه‌های خارجی در بحث تغییر واقعیت‌ها و القا جو ناامیدی و یاس در جامعه است. رسانه‌های معاند و شبکه‌های ماهواره‌ای برای انتخابات 2 پروسه را پیش رو قرار داده‌اند، اول اینکه سطح مشارکت را تا حد ممکن پایین نگه دارند و دوم اینکه جایگاه کاندیدای اصلح و منفعل را در افکار عمومی تغییر دهند که این دسیسه‌ای بسیار سنگین علیه این رویداد بزرگ ملی قلمداد می‌شود.

 

حجت الاسلام بهمنی با تاکید بر اینکه دشمنی علیه انتخابات تنها گوشه‌ای از عداوت‌ها علیه این انقلاب است، بیان داشت: براندازان و معاندان انقلاب دست به هر کاری می‌زنند که از اقتدار و مشروعیت این نظام بکاهند، امروز هم برای رسیدن به این نیت خود دست به تخریب چهره‌های انتخاباتی، ایجاد شبهات انتخاباتی و... می‌زنند و در این بین جوانان را به صورت ویژه مورد هجمه تبلیغاتی خود قرار داده‌اند.

 

مدیر مدرسه علمیه شهرستان صحنه افزود: بنابراین روزهای پیش رو برای همه ملت ایران حیاتی است، دشمن از ثانیه ثانیه این روزها برای رسیدن به برنامه‌های استعماری و تخریبی خود علیه انتخابات ریاست جمهوری نهایت استفاده را خواهد برد، لذا شایسته است که فعالان سیاسی از هر گروه و حزب با اجماع و اندیشیدن به مصالح نظام و انقلاب زمینه برگزاری یک انتخابات پرشور و آگاهانه را فراهم کنند.