پایگاه خبری تحلیلی امروله08:15 - 1400/04/06

مشکلی در تامین نهاده‌های دامی در کرمانشاه وجود ندارد

کرمانشاه- سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به برنامه ریزی لازم برای تامین نهاده‌های دامی مورد نیاز در استان کرمانشاه: مشکلی در تامین نهاده‌های دامی در کرمانشاه وجود ندارد.

به گزارش امروله ،بهزاد باباخانی  در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه با تأکید بر تقویت سازوکارهای نظارتی جهت عرضه مطلوب مرغ به نرخ مصوب، اظهار کرد: با بررسی آخرین وضعیت برنامه‌ریزی، تأمین و تولید مرغ در استان کرمانشاه مقرر شد با استقرار سامانه امکان رهگیری هوشمند نحوه توزیع فراهم شود.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و با استفاده سامانه نظارتی از کشتارگاه تا خرده فروشی رصد و پایش می‌شود تا امکان عرضه آسان با قیمت مناسب به صورت مستمر فراهم و در بازار آرامش وجود داشته باشد.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه برای تأمین نهاده‌های دامی و انتقال به انبارهای استان کرمانشاه برنامه ریزی لازم صورت گرفته، تصریح کرد: در صورت لزوم از بخش ظرفیت دولتی نیز برای انتقال به موقع نهاده‌ها شامل جو، سویا و کنجاله به استان استفاده می‌شود تا دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشیم.

باباخانی خاطرنشان کرد: کشتارگاه‌ها و عاملین فروش موظف هستند در چارچوب سیاست‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت صمت در سامانه جامع تجارت و اداره پست اطلاعات لازم را وارد و ثبت نام کنند و عملاً رهگیری هوشمند در تمامی فرآیندهای توزیع تا فروش انجام و با استقرار صندوق مکانیزه از هرگونه تخلف احتمالی یا عرضه با قیمت غیر مصوب جلوگیری می‌شود.

وی بیان کرد: مردم باید احساس کنند مدیران با جدیت پیگیر مطالبات آنها هستند و نباید کوچک‌ترین قصوری در این خصوص انجام شود.