پایگاه خبری تحلیلی امروله10:14 - 1400/04/07

خدمت‌رسانی بی وقفه قضایی در کرمانشاه با وجود شرایط کرونایی

دادستان کرمانشاه از خدمت‌رسانی بی وقفه قضایی در کرمانشاه با وجود شرایط کرونایی در این استان خبر داد.

به گزارش امروله ،شهرام کرمی صبح امروز در دیدار با امیران و فرماندهان ارتش و سپاه استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه کار قضائی، کاری سخت و طاقت فرسا است، اظهار کرد: با توجه به بالا بودن آمار اختلافات در استان کرمانشاه، هرساله تعداد زیادی پرونده به دادسرا وارد می‌شود که بررسی و رسیدگی به آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن کاری سخت است که با تلاش همکاران قضائی محقق شده است.

وی افزود: با وجود حجم بالای پرونده‌هایی که به دادسرا وارد می‌شود، اما همواره تلاش کرده‌ایم با سرعت و دقت به این پرونده‌ها رسیدگی کنیم.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: در ایامکرونانیز با وجود اینکه تعدادی از همکاران قضائی و اداری مجموعه قضائی به بیماریکرونامبتلا شدند، اما حتی برای یک روز هم خدمات قضائی را تعطیل نکردیم.

وی ادامه داد: دستگاه قضائی استان اولویت خود را برای گره گشایی از مشکلات مردم قرار داده است.

کرمی در ادامه با قدردانی از رشادت‌ها و ایثارگری‌های نیروهای مسلح استان کرمانشاه، افزود: امنیتی که امروز در استان مرزی کرمانشاه و مرزهایمان داریم، مرهون زحمت کشان ارتش و سپاه است.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح استان کرمانشاه با چشمان تیزبین خود از مرزهای ایران اسلامی پاسداری و نگهداری می‌کنند.

دادستان کرمانشاه خطاب به امیران و فرماندهان ارتش و سپاه پاسداران در استان کرمانشاه، افزود: شما حافظان نظم و امنیت کشور هستید و مردم ایران به شما دلاور مردان می بالند و افتخار می‌کنند چرا که در دنیا غرور آفرین بوده‌اید و ایران اسلامی را در همه بر ها سربلند کرده‌اید.