پایگاه خبری تحلیلی امروله08:05 - 1400/04/19

پروژه فرهنگسرا و پارک محله سی متری صحنه کلنگ زنی شد + عکس

‍ آئین کلنگ زنی احداث فرهنگسرا و پارک محله سی متری، امروز با حضور مسئولین شهرستان صحنه برگزار شد.

به گزارش امروله ،‍ آئین کلنگ زنی احداث فرهنگسرا و پارک محله سی متری، امروز با حضور مسئولین شهرستان صحنه برگزار شد.

 

مهندس مهدی رضائی، شهردار صحنه، در این مراسم، ضمن قدردانی از حمایت های همه جانبه جناب آقای حیدری، فرماندار شهرستان و نیز اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر، از مساعدت مدیرکل آموزش و پرورش استان و همچنین مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهت تحویل زمین مورد نیاز پروژه مذکور به شهرداری صحنه، تشکر نمود.

 

شهردار صحنه، در ادامه افزود: بنده و همکاران پرتلاشم در شهرداری صحنه، امروز بسیار خرسندیم که اهالی شریف و نجیب محله ی کم برخوردار سی متری، پس از گذشت دهه ها انتظار، شاهد احداث پارک در محله خود هستند؛

مهندس رضائی، اعتبار فاز اول این طرح را ۶ میلیارد ریال و مدت اجرای پروژه را در این فاز را سه ماه اعلام کرد وابراز امیدواری نمود این پروژه در مدت زمان تعیین شده به بهره برداری و استفاده شهروندان عزیز قرار گیرد.

 

کریمخانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان صحنه هم در این مراسم با اعلام اهدا زمین از سوی آموزش و پرورش به شهرداری برای احداث پارک و فرهنگسرا افزود: این توافق نامه برای اولین بار در استان انجام گرفته است و امیدواریم این حرکت به جهت استفاده مردم در سراسر استان و حتی کشور فراگیر شود.

 

وی در پایان از مساعدت مدیرکل آموزش و پرورش استان در این توافق و همچنین از تلاش های فرماندار ، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار صحنه جهت تخصیص بودجه احداث فرهنگسرا و پارک محله ی سی متری قدردانی بعمل آورد.