پایگاه خبری تحلیلی امروله17:48 - 1400/04/25

امید آفرینی توسط مدیران در بین جامعه گسترش یابد

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : مدیران جدیدی که در دولت آیت الله ریسی به سر کا رمی آیند باید امید آفرینی را در بین جامعه گسترش دهند.

به گزارش امروله ،حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا خاص امیری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان صحنه اشاره ای به نهاد های حمایتی در شهرستان بخصوص بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ره داشت و عنوان کرد : همه با حتی با کمترین کمک باید این دو نهاد را دریابیم و از آنان حمایت کنیم.

 

وی ادامه داد : دشمنان انقلاب ، دولت های استکبار ، سلطنت طلب ها و بی بصیرت های داخلی با بمباران تبلیغاتی خود به دنبال دلسرد کردن مردم هستند ولی ملت ما در انتخابات اخیر نشان دادند که پای انقلاب و ارزش های آن ایستاده اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا خاص امیری خاطر نشان کرد : با روی کار آمدن دولت جدید مدیر های جهادی و انقلابی که سر کار خواهند آمد باید امید آفرینی را بین مردم افزایش دهند و همه مثل دوران جنگ تحمیلی که دست به دست هم داده بودن کنار هم باشیم تا دشمن را شکست دهیم.

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : مسئولین ما نباید با کسانی که سردار دل ها را به شهادت رساندند و خوی شیطانی دارند و دائما در جهان به دنبال ظلم و کودکشی هستند سر میز مذاکره بنشینند.

 

وی یادآور شد : در آستانه تشکیل سالروز شورای نگهبان هستیم ، این عزیزان زحمات بسیاری را در ادوار گذشته کشیده اند و این شورا از روی مستندات حکم می دهد نه از روی قضاوت شخصی بنابراین  اگر صلاحیت کسی توسط این شورا تایید نشد دلیل بر آن نیست که به درد خدمت نمی خورد.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا خاص امیری تشریح کرد : سرقت کابل برق در شهرستان صحنه زیاد شده و مردم اگر سرقتی را دیدند به پلیس گزارش دهند و بی تفاوت گذر نکنند.