پایگاه خبری تحلیلی امروله10:12 - 1400/05/06

حدود ۱۹۰ میلیارد ریال بودجه به شهرستان صحنه اختصاص یافت

فرماندار صحنه گفت: حدود ۱۹۰ میلیارد ریال بودجه امسال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی و ردیف‌های قانون استفاده متوازن از امکانات کشور به این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش امروله ،«علیرضا حیدری» افزود: بخشی از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی به کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تخصیص یافته و باقی مربوط به الزامات قانونی است.  

 

وی اظهار کرد: این میزان اعتبار با وجود تحریم‌های ظالمانه، جنگ اقتصادی بی سابقه و شیوع بیماری کرونا به این شهرستان اختصاص یافته است.

 

حیدری یادآور شد: بیشترین اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و طرح توازن منطقه‌ای صحنه، در بخش‌های جهاد کشاورزی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، آب و فاضلاب، نیروهای نظامی و انتظامی و کمک های فنی و اعتباری در بخش های صنعتی و توسعه شهری این شهرستان، هزینه خواهد شد.

 

فرماندار صحنه ادامه داد: اعتبارات امسال این شهرستان در قالب ۲۰ فصل و ۸۰ پروژه توزیع شده که بخش قابل توجه آن به پروژه های اولویت دار همچون آبرسانی، راه، بنیاد مسکن، مناطق روستایی، امور رفاهی، ورزشی، کشاورزی و بهداشت و درمان اختصاص یافته است.

 

حیدری اضافه کرد: تمام تلاش خود را در توزیع عادلانه اعتبارات به کار گرفته ایم و اولویت با تکمیل پروژه های نیمه تمام، ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی بوده است.