پایگاه خبری تحلیلی امروله09:37 - 1400/06/25

دفاع مقدس گنجينه اي بزرگ براي ملت ايران است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : دفاع مقدس گنجينه اي بزرگ براي ملت ايران است كه با مرور از هر نقطه آن مي توان درس هاي زيادي آموخت و آن را به كار برد.

سرهنگ پاسدار مسعود کاظمی در گفتگو باامروله ،عنوان کرد: دفاع مقدس گنجينه اي بزرگ براي ملت ايران است كه با مرور از هر نقطه آن مي توان درس هاي زيادي آموخت و آن را به كار برد. 



وي با بيان اينكه عزت و اقتدار اكنون ايران اسلامي مرهون هشت سال دفاع مقدس است، خاطر نشان كرد: دفاع مقدس از بارزترين موفقيت ها و نقطه عطف تاريخ جمهوري اسلامي است كه كشور ايران را در تمامي عرصه ها بيمه كرده است. 



فرمانده سپاه ناحيه صحنه در ادامه با بيان اينكه دفاع مقدس به عنوان يك الگو بايد به نسل هاي آينده انتقال يابد افزود: دفاع مقدس و شهدا جنگ تحميلي با خون خود به ما درس ولايت پذيري، آزداگي و ايثار آموختند و امروز ما به عنوان مسئولين وظيفه داريم با يك برنامه ريزي دقيق و منظم به دفاع از دستاوردهاي شهيدان بپردازيم. 

 



وي افزود: ويژه برنامه هاي هفته گراميداشت دفاع مقدس شهرستان صحنه با هدف افزايش روحيه مقاومت، فداكاري و شهادت طلبي و نيز پاسداشت مقام والاي شهدا، ايثارگران و نقش آفرينان دفاع مقدس طراحي شده است. 



سرهنگ کاظمی تصريح كرد: ارتقا سطح آگاهي مردم نسبت به وقايع و حماسه هاي دفاع مقدس و تبليغ و انتقال فرهنگ و ارزش هاي دفاع مقدس به نسل جوان كشور از ديگر اهداف اجراي برنامه هاي هفته دفاع مقدس در شهرستان صحنه است. 



وي با بيان اينكه برنامه هاي هفته دفاع مقدس شهرستان صحنه همزمان با سراسر كشور از روز 31 شهريور آغاز خواهد شد، افزود: برگزاري نشست هاي سياسي و بصيرتي به صورت فضای مجازی،برگزاري مسابقات مختلف ورزشي و فرهنگي، ويزيت رايگان بيماران مناطق محروم ، عطر افشاني و گلباران مزار شهدا و ديدار با خانواده معظم شهدا از جمله برنامه هاي اجرايي هفته گراميداشت دفاع مقدس در شهرستان صحنه است.