پایگاه خبری تحلیلی امروله22:33 - 1400/11/06

بلاتکلیفی به تکواندو لطمه می‌زند/ مجمع همه چیز را مشخص کرده است

سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو گفت: شرایطی که تکواندو این روزها با آن دست به گریبان است به هیچ عنوان شایسته این رشته پرافتخار نیست و امیدوارم وزارت ورزش تا دیر نشده تکلیف را روشن کند.

به گزارش امروله ،بیژن مقانلو با بیان مطلب فوق بهخبرنگار مهرگفت: مجمع انتخابات فدراسیون تکواندو برگزار شده و تکلیف هم در همان مجمع روشن شده است، اینکه چرا بعد از گذشت بیش از ۲۰ روز شرایط این رشته همچنان در وضعیت بلاتکلیفی است، جای تعجب است، چرا، چون اگر مشکلی هم بوده همان لحظه باید مرتفع و حل و فصل می‌گردید.

این مربی باتجربه خاطرنشان کرد: شرایطی که تکواندو این روزها با آن دست به گریبان است به هیچ عنوان شایسته این رشته پرافتخار نیست و امیدوارم وزارت ورزش تا دیر نشده تکلیف را روشن کند.

وی ادامه داد: مسابقات بین المللی در راه است، قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و انتخابی‌های المپیک همه و همه برنامه‌های مهمی است که پیش روی تکواندو ایران قرار داد. از دست دادن زمان شاید جبران ناپذیر باشد. روزهایی را که باید کار کرد و به فکر موفقیت بود، این چنین نباید از دست داد و همه اهالی تکواندو باید دست به دست هم بدهند تا تکواندو راه خود را به قدرت طی کند.

سرمربی پیشین تیم ملی ادامه داد: هادی ساعی یکی از بهترینهای دنیا و پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران است که با تکواندو بیگانه نیست. همه ما باید به او کمک کنیم تا در مسیری که آغاز کرده به درستی گام بردارد. از من که سال‌ها در تیم‌های ملی تکواندوکار، مربی و سرمربی بودم تا پیشکسوتان و بزرگان تکواندو می‌بایست به او کمک کنند.

مقانلو در خصوص پیشنهاد هدایت تیم ملی ناشنوایان گفت: در گفتگویی که در این زمینه با من شد، خیلی علاقه داشتم به تیم کمک کنم، ولی پیشنهاد من مسعود حجی زواره بود. ما قهرمانان زیادی داریم که در بزرگترین میادین جهانی و المپیک مبارزه کرده‌اند. اکنون باید جهت شروع فعالیت قهرمانان در عرصه مربیگری به قهرمانان اعتماد کرد تا در کنار مربیان با تجربه و نامدار در میادین بزرگترکسب تجربه کنند تا بتوانند توانایی خود را در بخش مربیگری به بوته آزمایش بگذارند.