با حضور استاندارکرمانشاه

تیم اجرایی استان از پروژه های درحال ساخت شهرستان صحنه بازدیدکردند/ اعتبار 3 میلیاردی لازمه روند ساخت بیمارستان معاون

کد خبر: 16503|13:09 - 1392/03/09
نسخه چاپی
تیم اجرایی استان از پروژه های درحال ساخت شهرستان صحنه بازدیدکردند/ اعتبار 3 میلیاردی لازمه روند ساخت بیمارستان معاون
پایگاه خبری امروله : استاندار کرمانشاه در سفر خود به شهرستان صحنه گفت: روند ساخت مسکن مهر صحنه از روند خوبی برخوردار است و فاز اول این پروژه نیز در تیرماه امسال به بهره برداری می رسد.
به گزارش امروله : تیم اجرایی استان کرمانشاه از روند پروژه های عمرانی  شهرستان صحنه بازدید کردند  در بازدید از سد قشلاق صحنه ،" حجت الله دمیاد " استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه استان کرمانشاه دارای ظرفیت های خوبی در حوزه آب و خاک است، گفت: برنامه های پیش بینی شده در حوزه آب برای استان بر مبنای مهار آب‌های جاری است که این مسئله به منظور توسعه بخش کشاورزی انجام می شود و با توجه به آب هوای مطلوب شهرستان صحنه نسبت به سایر شهرستان ها وجود این سد می تواند تاثیر بسزایی در بخش کشاورزی و باغات این شهرستان داشته باشد.
 

دمیاد تاکید کرد: درست است که پیشرفت این پروژه به علت کمبود اعتبارات با تاخیر روبرو بوده است اما با وجود پیگیری های نماینده مردم صحنه در مجلس شورای اسلامی و عوامل اجرای این کمبود جبران خواهد شد و در آینده سد قشلاق آبگیری خواهد شد.
گفتنی است پروژه سد مخزنی قشلاق صحنه از پیشرفت ۳۶٫۴٪ برخوردار است و توانایی ذخیره ۵۰ میلیون متر مکعب آب را دارد.

بازدید از پروژه مسکن مهر صحنه/ پیشرفت 90 درصدی واحدهای فرهنگیان

استاندار کرمانشاه در ادامه سفر خود به شهرستان صحنه، از پروژه ۷۱۰ واحدی مسکن مهر شهرستان صحنه بازدید کرد.
این پروژه در ۲ فاز فرهنگیان و مشاغل آزاد در حال اجراست و در کل دارای پیشرفتی ۸۵ درصدی است.
استاندار کرمانشاه در بازدید از این پروژه با ابراز رضایت از روند ساخت آن، گفت: ۱۲۰ واحد از این پروژه دارای پیشرفتی ۹۰ درصدی است و مابقی از پیشرفت خوبی برخوردار است.
 

حجت الله دمیاد در خصوص تسهیلات این پروژه گفت: در گذشته میزان وام ۲۲ میلیون تومان بوده است که با صحبتی که با ریاست بانک ملی استان داشته ایم این مبلغ به ۲۵ میلیون تومان افزایش یافته است.
وی زمان تحویل پروژه مسکن مهر صحنه را شهریور ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: فاز اول این پروژه نیز در تیرماه امسال به بهره برداری می رسد. و مالکان آن می توانند از واحد های خود استفاده کنند.

بازدید از بیمارستان در حال احداث “معاون” در صحنه

استاندار کرمانشاه همچنین در ادامه بازدید خود از شهرستان صحنه از بیمارستان در حال احداث “محمد حسین معاون” بازدید کرد.
به گفته محمد رضا نیکبخت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، عملیات ساخت این بیمارستان از ۲ سال گذشته به دلیل کمبود اعتبار برای ساخت، متوقف شده است.
 

نیکبخت افزود: این بیمارستان دارای پیشرفتی ۷۵ درصدی است که تا کنون 3 میلیارد هزینه شده است وبرای تکمیل آن ۳ میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز دارد. که از این اعتبار 1 میلیارد در بخش ساختمان سازی و 2 میلیارد هم برای تامین آزمایشگاه و بخش خدماتی این بیمارستان لازم می باشد


 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد