بزرگداشت روز کارگر در صحنه

سرویس: شهرستانکد خبر: 315743|12:35 - 1403/02/11
نسخه چاپی
بزرگداشت روز کارگر در صحنه
مراسم بزرگداشت روز کارگر با حضور مسئولان شهرستان ،شهرداری و شورای شهر و خانواده های کارگران شهرداری در مجتمع فرهنگی امام حسن مجتبی ع صحنه برگزار شد.

به گزارش امروله ،

شهردار صحنه اسفندیار نظری در این مراسم اظهار داشت با تلاش کارگران عزیزان توانسته رضایت شهروندان را فراهم نماید کما اینکه زحمات و تلاش شبانه روزی کارگران در ایام نوروز، انتخابات و بارندگی باعث شد که در آزمون فضاسازی مناسب انتخابات، ستاد تسهیلات نوروزی، استقبال خوب از مسافران نوروزی و مدیریت بحران شهر صحنه سربلند بیرون بیاییم.

 

وی گفت: مدیریت شهری صحنه در دوره ششم شورای شهر بحث توجه به معیشت کارگران و کارکنان را در دستور کار قرار داد زیرا معتقد بودیم شهرداری صحنه با رتبه‌ای که در استان به عنوان یکی از شهرداری‌های مطرح دارد نباید در بحث معیشت و نیروی انسانی دچار مشکل باشد.

نظری اضافه کرد: نیروی انسانی به عنوان اصلی ترین سرمایه یک سازمان بوده و ما توجه به سرمایه‌های خود را در اولویت قرار دادیم و با مدیریت امور مالی، پرداخت به موقع حقوق، مزایا و اضافه کار را اجرا کرده و توانستیم قول‌های داده شده را انجام داده و در ادامه با اجرای پروژه‌های عمرانی برای توسعه و آبادانی شهر صحنه و جلب رضایت شهروندان تلاش کردیم و انشالله در سال جدید شهرداری با کمک این عزیزان خدمات مناسب‌تری به شهر و شهروندان ارائه خواهد داد.

شهردار صحنه افزود: در مقابل از کارگران و کارکنان شهرداری انتظار داریم در اجرای برنامه‌ها و اهدافی که تعیین کردیم کمک حال ما باشند و دست ما را بگیرند و همدل و همراه با ما بوده تا بتوانیم در پایان این دوره کارنامه قابل قبولی برای مردم ارائه داده و بتوانیم شهر صحنه را به مراتب بالاتری برسانیم.

نظری گفت: از فرماندار و اعضای شورای تأمین و اعضای شورای اسلامی شهر صحنه هم که همیشه به ما کمک کردند و با مصوبات خود در جهت حمایت از پرسنل و معیشت کارکنان و اجرای پروژه‌های عمرانی همراه ما بودند، قدردانی می‌نمایم.

نظری در پایان مجدداً از کارگران و کارکنان شهرداری و خانواده های این عزیزان برای همه زحماتی که انجام می‌دهند، قدردانی نمود و ضمن عذرخواهی در صورت وجود برخی کاستی ها در حوزه های کارگری ابراز امیدواری نمود با کمک مسئولان، مدیران شهری و اعضای محترم شورا در سال پیش رو کلیه نواقص و کاستی ها بهبود و رفع گردند.

مهندس نوری رییس شورای اسلامی شهر صحنه هم در این مراسم، از زحمات کارگران شهرداری که در طول سال به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند قدردانی کرد.

وی با قدردانی از اجرای پروژه‌های عمرانی و برنامه‌های فرهنگی اجرا شده توسط شهرداری صحنه، از زحمات مهندس نظری، شهردار صحنه و حمایت‌های مسئولان شهرستان قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین خاص امیری امام جمعه و دکتر شهبازی،  فرماندارشهرستان صحنه هم در این مراسم ضمن تبریک هفته کارو کارگر از تلاش‌های شبانه روزی کارگران شهرداری قدردانی کردند.

اجرای موسیقی سنتی، نمایش طنز و مسابقه و تجلیل از کارگران نمونه شهرداری صحنه و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان از دیگر بخش‌های مراسم بزرگداشت روز کارگر بود.