صبح امروز انجام شد

اعزام کاروان مردم صحنه به حرم امام(ره)+ تصویر

کد خبر: 18181|15:41 - 1392/03/13
نسخه چاپی
اعزام کاروان مردم صحنه به حرم امام(ره)+ تصویر
پایگاه خبری امروله: 340 نفر ازعاشقان و دلدادگان صحنه ای به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) به سوی تهران حرکت کردند.
به گزارش خبرنگار امروله: صبح امروز جمع کثیری از اقشار مختلف مردم اعم از زن ، مرد ، پیر و جوان در قالب کاروان زیارتی حرم امام(ره) به سمت تهران حرکت کردند و با دیگر با آرمان‌های آسمانی بنیانگذار کبیر انقلاب تجدید بیعت نمودند.

در این مراسم سرهنگ "فرج اله رحمتی "فرمانده ناحیه صحنه در گفتگو با امروله اظهار داشت:با وجود اینکه  امام دربین ما نیست اما باید نصایح ایشان برای حرکت در مسیر انقلاب و اسلام سرلوحه تمام کارها و تصمیمات خود قرار دهیم  و اجازه ندهیم که مسیر حرکت خدای نکرده طوری باشدکه فردا شرمنده امام راحل  و شهداء باشیم.

رحمتی  با بیان اینکه زائران اعزامی به مرقد حضرت امام راحل از اقشارمختلف مردم می باشد گفت: استقبال جوانان به ویژه دانشجویان با وجود امتحانات خرداد ماه از این برنامه چشمگیر بوده است. و این نشان دهنده دلبستگی قلبی نسل جوان با این انقلاب و امام راحل می باشد.

سرهنگ رحمتی با اعلام اینکه شهرستان اسلام شهر محل اسکان کاروان‌های اعزامی صحنه است، گفت: کاروان‌های اعزامی شهرستان عصر روز سیزدهم خردادماه وارد شهرستان اسلام شهر شده و صبح روز چهاردهم خرداد جهت زیارت و استماع سخنان مقام معظم رهبری در مرقد مطهر امام خمینی (ره) حضور پیدا خواهند کرد.
 
 
 
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد