فیپای مختصر تعیین تکلیف شد/ طول زمان صدور فیپا بین ۵ تا ۱۰ روز

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 283992|11:48 - 1394/02/19
نسخه چاپی
فیپای مختصر تعیین تکلیف شد/ طول زمان صدور فیپا بین ۵ تا ۱۰ روز

به گزارشامروله، 

سیدرضا صالحی امیری مشاور رئیس جمهور و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران پیش از ظهر امروز شنبه ۱۹ اردیبهشت در حاشیه مراسم روز ملی اسناد و میراث مکتوب در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در مورد آخرین تصمیمات اتخاذ شده پیرامون طرح فیپای مختصر با توجه به انتقادات وارد شده به آن طی دو ماه گذشته گفت: ما برای بررسی این طرح دو جلسه برگزار کردیم؛ یک جلسه با حضور کلیه اصحاب کتابداری و فهرست نویسی که حدود ۳۰ نفر از برجستگان این حوزه در آن حضور داشتند و یک جلسه هم با حضور پنج نفر از رجال برجسته حوزه کتابداری.

وی سپس گفت: تصمیم نهایی در خصوص این طرح این شد که ما در مورد صدور فیپا همانند گذشته عمل کنیم اما با این تفسیر که برای کتاب‌های تجدید چاپی ۵ روز و برای کتاب‌های جدید ۱۰ روز کاری فرصت قائل شویم.

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی افزود: هدف از اتخاذ این تصمیم را جلوگیری از انجام کارهای عجله ای و ناقص و غیر منطبق با استانداردهای موجود درخصوص فیپا عنوان کرد.

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت خود درگذشت استاد دکتر صادق آیینه وند پژوهشگر برجسته حوزه دین و معارف اسلامی و رئیس پژوهشگاه علوم انسانی اظهار تاسف کرد و این ضایعه را ثلمه ای جبران ناپذیر برای فرهنگ دینی کشور خواند و برای بازماندگان زنده یاد آیینه‌وند صبر آرزو کرد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد