در مسجد امام خمینی(ره)

مسابقه بزرگ کتابخوانی با موضوع خانواده و ماهواره در صحنه برگزار شد + تصویر

سرویس: شهرستانکد خبر: 284544|08:14 - 1394/03/05
نسخه چاپی
مسابقه بزرگ کتابخوانی با موضوع خانواده و ماهواره در صحنه برگزار شد + تصویر
پایگاه خبری امروله : مسابقه کتابخوانی با موضوع خانواده و ماهواره با حضور شرکت کنندگان در مسجد جامع شهر صحنه برگزار شد.

به گزارش خبرنگارامروله، مسابقه بزرگ کتابخوانی با موضوع خانواده و ماهواره با حضور شرکت کنندگان در مسجد جامع شهر صحنه برگزار شد.

 

در حاشیه این آزمون جانشین فرمانده سپاه ناحیه صحنه با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مضرات استفاده از ماهواره را برشمرد و عنوان کرد: فرهنگ به مثابه هوایی است که ما در آن تنفس می‌کنیم؛ از این رو، ماهواره، فضاهای مجازی و حتی لوازم بازی کودکان نیز هوای تنفس ما را تحت تاثیر خود قرار داده و غذای روح ما را تامین می‌کنند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه ماهواره، يكي از رسانه هاي قدرتمند ارتباط جمعي به شمار مي آيد تاکید کرد :شبکه‌های ماهواره‌ای با ترویج فرهنگ غربی و فحشا و ایجاد تزلزل در روابط خانوادگی به تهدید دین و فرهنگ جامعه ایرانی می‌پردازند.

 

سرهنگ فریدون داوری خاطر نشان کرد :یکی از مهمترین و آشکارترین پیامدهای منفی فیلم ها و برنامه های شبکه های ماهواره ای،افزایش خشونت در جامعه است که باید با کارهای فرهنگی این مسئله را برای خانواده ها روشنگری کرد.

 

سرهنگ داوری در پایان اشاره ای به جوایز ارزنده به برندگان این مسابقه داشت و گفت :کمک هزینه عمره مفرده، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و هدایای ارزشمند فرهنگی از جمله جوایز این مسابقه فرهنگی هنری می باشد.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد