1.5 تن مواد مخدر در کرمانشاه امحاء شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 285477|11:39 - 1394/04/06
نسخه چاپی
1.5 تن مواد مخدر در کرمانشاه امحاء شد
به مناسبت روز جهانی "مبارزه با مواد مخدر" 1.5 تن انواع مواد مخدر غیردارویی در کرمانشاه امحاء شد.

به گزارشامروله، ابراهیم رضایی بابادی استاندار کرمانشاه در آیین امحاء این مواد که امروز ( ششم تیر) با حضور جمعی از مسئولین استان برگزار شد، با بیان اینکه مبارزه با تجارت مرگ‌بار مواد مخدر باید همواره و دائمی باشد، گفت: در این راستا همه دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر همواره تلاش شبانه‌روزی را برای پیشگیری، مقابله و درمان این معضل در سطح جامعه دارند.

رضایی مبارزه با مواد مخدر را مبارزه‌ای سخت و طولانی عنوان کرد و افزود: متاسفانه سودهای میلیاردی این تجارت شوم موجب شده تا برخی افراد سودجو انگیزه بالایی برای قاچاق و افزایش شمار مصرف‌کنندگان این مواد داشته باشند.

وی با بیان اینکه سالهای گذشته گردش مالی قاچاق مواد مخدر 600 میلیارد دلار برآورد شده بود، گفت: در حال حاضر این حجم گردش مالی به هزار میلیارد دلار رسیده و قطعا این سود هنگفت انگیزه قاچاقچیان مواد را چند برابر می‌کند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی همواره مبارزه بدون وقفه و مداومی با معضل مواد مخدر داشته است، عنوان کرد: هر چه در زمینه مبارزه با مواد مخدر در کشور تلاش شود بازهم کم است، زیرا دشمن کمر به نابودی جوانان ما بسته است.

وی افزود: باید با تمام توان و ظرفیت تلاش کنیم تا مانع از عملی شدن این نقشه دشمنان شویم و در این زمینه نیاز به عزم و اراده عمومی در راه این مبارزه داریم.

رضایی بسیج عمومی آحاد جامعه را راهکار موثر در زمینه مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد و افزود: چنانچه آحاد جامعه در زمینه این معضل بیش از پیش آگاه شده و در امر مبارزه مشارکت کنند، قطعا می‌توانیم امید روزی را داشته باشیم که کشور به طور کامل از این معضل پاک شده و دشمن در اهداف خود ناکام بماند.

علی شمشیری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه نیز در این آیین با بیان اینکه 1.5 تن کشفیات مواد مخدر که امروز امحاء شد حاصل تلاش کمیته مقابله با عرضه بوده است، گفت: این کمیته متشکل از دستگاه‌هایی مانند نیروی انتظامی، بسیج، دستگاه قضا، مرزبانی و ... است که تلاش شبانه‌روزی را در امر مبارزه با مواد مخدر دارند.

گفتنی است: 1500 کیلوگرم انواع مواد مخدری که در این مراسم امحاء شد، کشفیات سال گذشته و شامل مواد مخدر غیر دارویی بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد