مدیرعامل تیم فوتبال بعثت کرمانشاه:

امسال فقط با هدف صعود به لیگ آزادگان در دسته دوم حضور می یابیم

سرویس: اخبار استانکد خبر: 285806|11:04 - 1394/04/18
نسخه چاپی
امسال فقط با هدف صعود به لیگ آزادگان در دسته دوم حضور می یابیم
مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: امسال تنها با هدف صعود به لیگ آزادگان در مسابقات لیگ دسته دوم حضور خواهیم یافت و به تحقق این مهم نیز بسیار امیدوار و خوشبینم.

به گزارشامروله، افشین حسنی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقات لیگ دسته دو و صعود به لیگ آزادگان هرساله به واسطه حضور تیم های جدید و سرمایه گذاری های صورت گرفته سخت تر می شود اما با این حال عزم خود را جزم کرده ایم تا امسال یکی از صعود کنندگان به لیگ یک باشیم.

 

وی ادامه داد: کار جذب بازیکنان بومی با انجام تست های مختلف انجام شد و چند بازیکن بااستعداد را به ترکیب خود اضافه کرده ایم تا در کنار بازیکنان فصل گذشته بتوانیم تمرینات خود را دنبال و با آمادگی کامل در مسابقات لیگ دسته دوم شرکت کنیم.

 

حسنی با بیان اینکه مسابقات فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور قرار است اواخر شهریورماه آغاز شود، گفت: تا آن زمان تمرینات خود را به صورت مرتب پیگیری می کنیم و اگر بازیکنی نیز لازم باشد به خدمت خواهیم گرفت.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه همچنین با ابراز خرسندی از به خدمت گرفتن بهنام سراج سرمربی تازه تیم، خاطرنشان کرد: وی از جمله مربیان جوان و موفق لیگ آزادگان بوده که به کار هجومی نیز اعتقاد ویژه ای دارد.

وی گفت: مجموعه تیمی بعثت با اتحاد و همدلی قصد دارند تا با قدرت در مسابقات لیگ دو حاضر شوند و با کمک و حمایت هواداران پرشور خود امسال طلسم شکنی کرده و به لیگ دسته اول صعود کنند.

حسنی در پایان حضور تیم یا تیم هایی از کرمانشاه در مسابقات لیگ آزادگان را موجب ایجاد نشاط در بین جوانان برشمرد و گفت: امیدوارم مسوولین نیز به نمایندگان کرمانشاه در لیگ دسته دوم کمک کنند تا با صعود به لیگ آزادگان شاهد ایجاد این شور و نشاط باشیم.

تیم بعثت کرمانشاه سال گذشته در لیگ دسته دوم حضور داشت و با وجود صعود به دور دوم از راه یابی به لیگ آزادگان بازماند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد