در راستای مبارزه با قاچاق کالا؛

محموله کالاهای قاچاق در گیلانغرب کشف و ضبط شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 286863|11:49 - 1394/05/24
نسخه چاپی
	محموله کالاهای قاچاق در گیلانغرب کشف و ضبط شد
مرصاد نیوز: طی ایست و بازرسی های سپاه و بسیج گیلانغرب محموله قاچاق متشکل از لاستیک خودروهای سبک و سنگین ، مواد بهداشتی و گردو در بخش گواور این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارشامروله، به نقل از مطلع الفجر، براساس گزارشها و اخبار واصله به این پایگاه، در راستای  انجام ماموریت های محوله در حوزه مبارزه با قاچاق کالا، طی ایست و بازرسی های سپاه و بسیج گیلانغرب محموله ای از کالاهای قاچاق  در 5 کیلومتری شهر سرمست در بخش گواور این شهرستان کشف و ضبط شد.

 

 این محموله قاچاق از مبادی مرزی و احتمالا خسروی و از طریق مرز مشترک با کشور عراق وارد شهرستان شده بود و قرار بود این 4 خودرو که یکی از آنها حامل گردو، دو خودرو حامل لاستیک های خارجی خودروهای سبک و سنگین و یک وانت نیز حامل صابون و مواد بهداشتی بود با عبور از منطقه کل کش و دهستان حیدریه از طریق شهر سرمست وارد استان کرمانشاه شود که  با هوشیاری نیروهای سپاه و بسیج در بخش گواور  توقیف و آماده تحویل به مراجع قضایی  است.

 

در  ماههای اخیر روند ترانزیتی اقلام قاچاق از طریق دهستان حیدریه که مسیری خلوت و غیر رسمی تر است پر رنگ شده که در راستای  انجام ماموریت های محوله در حوزه مبارزه با قاچاق کالا با حضور و هشیاری بسیج  این  شریان برای قاچاقچیان نا امن شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد