معاون وزیر آموزش و پرورش:

۲ هزار مربی پرورشی جذب می‌شوند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 286896|12:32 - 1394/05/25
نسخه چاپی
۲ هزار مربی پرورشی جذب می‌شوند
معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت: از سال تحصیلی آینده 2 هزار مربی پرورشی که از دانشگاه فرهنگیان فارغ‌التحصیل می‌شوند، جذب آموزش و پرورش شده و در استان‌های مختلف به‌کارگیری می‌شوند.

به گزارشامروله،حمیدرضا کفاش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: این جذب از طریق دانشگاه فرهنگیان متفاوت از استخدام 5 هزار فرهنگی است که مراحل ثبت‌نام از متقاضیان 5 هزار نفری به انجام رسیده و آزمون استخدامی نیز ماه آینده برگزار خواهد شد.

 

وی با یادآوری اینکه به غیر از این آموزش و پرورش هیچ جذب دیگری را در دستور کار نداده است، افزود: قرار است بیشتر نیروهای مورد نیاز آموزش و پرورش در آینده از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب شود.

 

معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش و پرورش به نزدیکی سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود: قرار است روز اول مهر ماه به عنوان جشن ملی در همه مدارس کشور با نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران و نو شدن پرچم‌های کشورمان در مدارس آغاز سال تحصیلی جدید را شاهد باشیم که قطعا زیباسازی فضای مدارس نیز با توجه به همت و تلاشی که بسیج سازندگی در این عرصه داشته است به انجام برسد.

کفاش گفت: قرار است با هماهنگی‌های انجام شده در سال تحصیلی جدید برنامه‌های آموزشی، پرورشی و تربیتی با گستردگی و غنای خاص به انجام برسد که قطعا در این زمینه یک هدف‌گذاری درست و منطقی را شاهد خواهیم بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد