رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

پایگاه های متعدد بهداشتی در مناطق حاشیه نشین کرمانشاه ایجادمی شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 287028|10:25 - 1394/05/31
نسخه چاپی
	پایگاه های متعدد بهداشتی در مناطق حاشیه نشین کرمانشاه ایجادمی شود
مرصاد نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: به دنبال ایجاد و راه اندازی پایگاه های متعدد بهداشتی در تمام نقاط حاشیه نشین کرمانشاه در پروژه حاشیه نشینی هستیم.

به گزارشامروله، دکتر حسین کریم اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جهت تسهیل امور درمانی برای مردم تعداد ۲۰۰ پروژه پزشکی را برای اجرا در دستور کار خود دارد که با اعتبارات مصوب جذب شده انتظار می‌رود درروزهای آینده به ترتیب در زمان مشخصی شاهد افتتاح آنها باشیم.

 

وی از راه‌اندازی بخش سی.تی.اسکن بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه تا اواخر شهریور ماه امسال خبر داد و گفت: بخش سی.تی. اسکن بیمارستان طالقانی بیش از ۲ و نیم میلیارد تومان هزینه در پی داشت و به دنیال نصب این دستگاه با ارزش بیش از ۲ میلیارد تومان در بیمارستان جوانرود نیز هستیم.

 

کریم وفاق و همدلی را سبب پیشرفت در امور و برطرف کردن مشکلات حاد دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه دانست و گفت: در پروژه حاشیه نشینی در نظر داریم تمام نقاط حاشیه نشین شهر کرمانشاه، شهرهای بالای ۲۰ تا ۵۰ هزار نفر، را تحت پوش کامل قرار داده و در این راستا پایگاه‌ های متعدد بهداشتی در این مناطق راه‌اندازی می‌ شود.

 

وی در ادامه افزود: دانشگاه علوم پزشکی مسئولیت و وظیفه راه‌اندازی کلینیک در اماکنی همچون ترمینال شهید کاویانی را ندارد بلکه شهرداری با نظارت بر این اماکن کار را دنبال و ما مجوز لازم راصادر می‌ کنیم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به برگزاری مراسم‌ های بزرگداشت روز پزشک اشاره کرد و گفت: برای این منظور نیز تمام مراکز درمانی ما برنامه‌ های ویژه خود را در روز نخست شهریور ماه انجام خواهند داد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد