با پروژه موسوم به ورودی بزرگ انجام می شود؛

صهیونیستها به دنبال تغییر چهره اسلامی بیت المقدس

سرویس: ایران و جهانکد خبر: 295048|13:04 - 1395/05/28
نسخه چاپی
صهیونیستها به دنبال تغییر چهره اسلامی بیت المقدس
صهیونیستها در ادامه اقدامات توسعه طلبانه خود در فلسطین اشغالی قصد دارند که پروژه ای را در ورودی غربی بیت المقدس به اجرا درآورند که هدفش از بین بردن هویت اسلامی این شهر است.

به گزارشامروله، به نقل از روسیاالیوم، منابع فلسطینی اعلام کردند که رژیم صهیونیستی به دنبال تغییرات گسترده در ورودی اصلی شهر بیت المقدس از سمت غربی و اجرای پروژه چهره جدید شهر بیت المقدس است.

این منابع بیان کردند: این تغییرات گسترده، تاثیرات زیادی بر چهره واقعی اسلامی عربی کهن خواهد داشت. یک شرکت آلمانی از میان سه شرکت در مناقصه طراحی ورودی اصلی بیت المقدس برنده شده است. یک شرکت انگلیسی و یک شرکت پرتغالی در این مناقصه شرکت کرده بودند. شرکت آلمانی تکمیل کننده طرحی است که شرکت اسرائیلی شروع کرده است. مقدمات این پروژه از یکسال قبل در کمیته ساخت و ساز بیت المقدس مورد تایید قرار گرفته است و این پروژه در مساحتی بالغ بر ۷۲۰ هزار متر اجرا می شود.

 

«نیر برکات» شهردار بیت المقدس از تبدیل شدن این شهر به مرکز تجاری پیشرفته و جدید در سالهای آتی خبر داد.

صهیونیستها قصد دارند که با اجرای تغییرات گسترده در ورودی غربی شهر و تبدیل آن به بزرگترین ورودی در فلسطین اشغالی، چهره اسلامی این شهر را از بین ببرند و این در راستای طرحهای یهودی سازی و توسعه طلبانه آنهاست.صهیونیستها با چراغ سبز غرب به شهرک سازی ادامه می دهند و به اماکن مقدس به ویژه مسجد الاقصی را مورد هتک حرمت قرار می دهند. اخیرا یورش شهرک نشینان در سایه حمایت نظامیان این رژیم به مسجد الاقصی افزایش یافته است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد