فرمانده گردان امام حسین(ع) سرپلذهاب خبر داد:

پایان رقابتهای کشتی آزاد گردانهای مقداد شهرستانهای غرب استان با قهرمانی سرپلذهاب

سرویس: اخبار استانکد خبر: 297340|12:53 - 1395/10/23
نسخه چاپی
	پایان رقابتهای کشتی آزاد گردانهای مقداد شهرستانهای غرب استان با قهرمانی سرپلذهاب
مرصادنيوز: فرمانده گردان امام حسین(ع)شهرستان سرپلذهاب گفت : بالا بردن روحیه بسیجیان جان برکف گردانهای امام حسین(ع) وتقویت آمادگی جسمانی یکی از مولفه های مهم آمادگی رزم نیروهای مسلح می باشد که درمسابقات ورزشی دنبال می گردد.

به گزارشامروله، مهدی ترکاشوند در حاشیه برگزاری رقابتهای کشتی آزاد غرب شهرستان های استان کرمانشاه به میزبانی سرپلذهاب در گفتگو با بازی درازاظهار داشت: در این مسابقات کشتی‌گیران در اوزان 57 تا 125 کیلوگرم به رقابت پرداختند.

 

وی افزود: این دوره یک روزه مسابقات کشتی‌ آزاد در بین 50 کشتی گیر بسیجی گردانهای مقداد امام حسین(ع) از لشکر 29 حضرت نبی اکرم(ص) شهرستان های اسلام آباد، دالاهو، گیلانغرب و قصرشیرین به میزبانی سرپلذهاب برگزار شد.

 

 فرمانده گردان امام حسین(ع) شهرستان هدف از برگزاری این مسابقات را بالا بردن روحیه  اخلاق مداری و کسب اصول جوانمردی در بین کشتی گیران برشمرد و افزود: بالا بردن روحیه پرسنل بسیجیان جان برکف گردانهای امام حسین(ع) و تقویت آمادگی جسمانی یکی از مولفه های مهم آمادگی رزم نیروهای مسلح است.

 

 

وی یادآور شد: نفرات منتخب مسابقات قهرمانی و انتخابی کشتی بسیج سپاه ناحیه شهرستان به مسابقات استانی اعزام می‌شوند.

 

ترکاشوند خاطرنشان شد: در پایان این رقابتها شهرستانهای سرپلذهاب با امتیاز72 ، دالاهو با امتیاز 56، قصرشیرین با امتیاز 47، گیلانغرب با امتیاز40، اسلام آباد غرب با امتیاز27  به ترتیب رده های اول تا پنجم را کسب نمودند و در پایان به نفرات اول تا سوم مدال و هدیه اهداء شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد