مدیر اداره آموزش و پرورش سرپلذهاب مطرح کرد :

تشریح برنامه هفته شوراهای آموزش و پرورش در سرپل ذهاب

سرویس: اخبار استانکد خبر: 297341|12:55 - 1395/10/23
نسخه چاپی
	تشریح برنامه هفته شوراهای آموزش و پرورش در سرپل ذهاب
مرصاد نیوز: مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان سرپلذهاب گفت :شوراهای آموزش و پرورش تجلی مشاركت هدفمند مسئولان و مردم بویژه خانواده‌ها در تحقق اهداف متعالی تعلیم و تربیت فرزندان ایران اسلامی است .

به گزارشامروله، روح اله عباسیان در گفتگو با بازی دراز،اظهار داشت: شوراهای آموزش و پرورش تجلی مشاركت هدفمند مسئولان و مردم بویژه خانواده‌ها در تحقق اهداف متعالی تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم است تا با بهره گیری از كلیه‌ منابع و امكانات در جهت ایجاد، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی زمینه‌های دستیابی به مراتبی از حیات طیبه میسر شود.

 

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سرپل ذهاب افزود: بدون تردید این معلمان شـریف و دلسـوز هسـتند که در عرصـه زنـدگی  بشـری  جـهان  کنـونی، سـرنوشـت و  سـعادت ملـت ها را رقم می زنند و با کوشش های خود پیشرفت و سرافرازی را بنیان می نهند.

 

 

وی به مهمترین برنامه های هفته شورای آموزش و پرورش در سرپل ذهاب اشاره کرد و افزود: به صدا درآمدن زنگ شوراها در یکی از مدارس شهرستان، همایش پیاده روی فرهنگیان، گردهمایی روسای انجمن اولیا و مربیان در مدارس و برگزاری نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان، برگزاری مسابقات مقاله نویسی ویژه فرهنگیان و دانش آموزان و سخنرانی در راستای اهمیت شورای آموزش و پرورش پیش از خطبه های نماز جمعه از برنامه های مهم این هفته است.

 

وی در پایان گفت: امیدوارم افتخارات این منطقه و نظام اسلامی با کوشش بی دریغ فرهنگیان گرانقدر و مدیران و مسئولین نظـام تعـلیم و تربیـت و خیـرین بزرگـوار در سـال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل شـتاب بیـشتری گیرد و جامعه  فرهیخته دینی ما با بهره مندی از نعمت ولایت و رهبری راه نورانی خویش را دنبال نماید و ما هر روز شاهد درخشش ستاره های نو در آسمان علم و اندیشه و رشد و پیشرفت همه جانبه کشور عزیزمان باشیم.

 

لازم به ذکر است هفته شوراهای آموزش و پرورش از 24 دی ماه آغاز می شود و تا 30 دی ماه ادامه  می یابد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد