فرماندار شهرستان سنقروکلیایی:

احیای فرش بافی در سنقروکلیایی فرصتی مناسب برای ایجاد اشتغال پایدار است

سرویس: اخبار استانکد خبر: 297343|12:57 - 1395/10/23
نسخه چاپی
	احیای فرش بافی در سنقروکلیایی فرصتی مناسب برای ایجاد اشتغال پایدار است
مرصادنيوز: فرماندار شهرستان سنقرو کلیایی در جلسه شورای مهارت گفت: احیای فرش بافی در شهرستان سنقروکلیایی که در این شهرستان پیشینه ای دیرین دارد می تواند فرصتی مناسب برای ایجاد اشتغال پایدار باشد.

به گزارشامروله،  به نقل ازسهیل سنقر، جلسه شورای مهارت شهرستان سنقروکلیاییبا حضورمدیر کل فنی حرفه ای استان کرمانشاه و اعضای شورا در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

یاور محمدی در این جلسه اظهار داشت: برای ایجاد اشتغال، بحث آموزش های مرتبط با شغل مورد نظر و مشارکت و سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی که همراه با حمایت دولت خواهد بود بایستی مورد توجه ویژه ای قرار گیرد.

 

فرماندار شهرستان سنقرو کلیایی گفت: ایجاد فضای تغییرنگرش جامعه در بحث اشتغال در خصوص استخدام در ادارات دولتی ضروری است.

 

 

 

وی مشاغل خانگی و کارگاههای کوچک متناسب با نیاز بازار با بهره گیری از تسهیلات دولت را ظرفیت مناسبی دانست که در صورت استقبال افراد جویای کار، موجب اشتغال بخش زیادی ازافراد جامعه خواهد شد.

 

 

 

فرماندارسنقرو کلیایی با بیان اینکه حجم  قابل توجهی نیروی انسانی فارغ التحصیل دانشگاهی بیکار داریم گفت: اگراین افراد، خود را با واقعیت  فضای کسب و کار در جامعه تطبیق دهند، فرهنگ اشتغال و کارنیز تغییر پیدا می کند و بخش زیادی از مشکلات بیکاری رفع خواهد شد.

 

 

 

محمدی با اشاره به تغییر ذائقه جامعه در مصرف کالاها گفت: برنامه ر یزی در خصوص ارائه آموزشهای لازم در بخشهای مختلف کسب و کار بخصوص فرش دست باف متناسب با سلیقه مصرف کنندگان، بایستی دردستور کار دستگاههای ذیربط قرارگیرد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد