مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه خبر داد:

برپایی نخستین نمایشگاه سراسری «بازرگانی عمومی» در کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 297358|12:54 - 1395/10/25
نسخه چاپی
	برپایی نخستین نمایشگاه سراسری «بازرگانی عمومی» در کرمانشاه
مرصادنيوز: مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه، از نخستین برپایی نمایشگاه سراسری «بازرگانی عمومی» در کرمانشاه تا ۲۹ دی ماه خبر داد.

به گزارشامروله، بنفشه امامی ‌نیا  از برپایی نخستین نمایشگاه سراسری «بازرگانی عمومی» در کرمانشاه خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۲۳ دی ماه برپا شده است و تا ۲۹ دی ادامه دارد.

 

وی از حضور شرکت ها و تولید کنندگان لوازم خانگی از سراسر کشور در این نمایشگاه خبر داد.

 

مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه، ایجاد بازار رقابتی سالم و ارتقا کیفیت محصولات را از اهداف برپایی نمایشگاه مذکور عنوان و تصریح کرد: در این نمایشگاه هم چنین تولیداتی در حوزه مواد غذایی عرضه می شود.

 

وی تعداد غرفه های نمایشگاه مذکور را ۱۰۰ غرفه اعلام کرد و گفت: نمایشگاه مذکور طی روزهای برگزاری از ساعت ۱۵ الی ۲۰ پذیرای علاقه مندان است.

 

امامی نیا محل نمایشگاه فوق را محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در پارک شاهد اعلام کرد و گفت: کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصد به خریداران عرضه می شود.

 

برپایی نمایشگاه فرش دستباف، لوستر و چراغ‌های تزئینی

 

وی هم چنین از برپایی  نمایشگاه فرش، تابلو فرش، لوستر و چراغ‌های تزئینی نیز همزمان با نخستین نمایشگاه بازرگانی عمومی در کرمانشاه خبر داد.

 

مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه تصریح کرد: حمایت از تولیدکنندگان فرش دستباف و ایجاد بازاری مناسب جهت فروش تولیدات آنها از جمله اهداف برپایی نمایشگاه فوق است.

 

وی تعداد غرفه های بخش فرش و لوستر را نیز ۱۰۰ غرفه اعلام کرد که ۸۰ غرفه در بخش فرش و ۲۰ غرفه در بخش لوستر و چراغ‌های تزئینی فعالیت می‌کنند.

 

امامی نیا، ارتقا کیفیت و ایجاد رقابت سالم بین تولید و عرضه کنندگان در بخش های لوستر و چراغ‌های تزئینی را از دیگر اهداف نمایشگاه مذکور عنوان کرد.

 

وی افزود: برپایی چنین نمایشگاه هایی فرصتی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد تا بهترین کالا را با مناسبت ترین قیمت مورد نظر خریداری کنند.

 

مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه تصریح کرد: در حمایت از هنرمندان حوزه فرش استان، بخش فرش این نمایشگاه استانی و بخش لوستر و چراغ های تزئینی سراسری است.

 

وی تخفیف در نظر گرفته شده برای نمایشگاه را ۱۵ تا ۲۰ درصد اعلام کرد و یادآور شد:هر دو نمایشگاه با مجموع ۲۰۰ غرفه در فضایی بالغ بر ۳ هزار متر مربع دایر شده است و تا ۲۹ دی ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۰ روزهای برپایی پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد