رئیس هیئت دو ومیدانی شهرستان کرمانشاه خبر داد:

معرفی برترین‌های مسابقات استعدادیابی دو ومیدانی پسران در کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 297377|13:40 - 1395/10/26
نسخه چاپی
	معرفی برترین‌های مسابقات استعدادیابی دو ومیدانی پسران در کرمانشاه
رئیس هیئت دو ومیدانی شهرستان کرمانشاه گفت: برترین‌های مسابقات استعدادیابی دو ومیدانی دانش آموزان پسر در کرمانشاه معرفی شدند.

به گزارشامروله،  حسین امیری اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست‌های فدراسیون و آکادمی ملی استعدادیابی، یک دوره مسابقات استعدادیابی با محوریت دانش آموزان پسر نواحی کرمانشاه برگزار شد.

 

 رئیس هیئت دو ومیدانی شهرستان کرمانشاه با اشاره برگزاری چهار آیتم در این دور از رقابت‌ها گفت: در ماده ۱۶۰۰ متر استقامت آریا عظیمی، امیرحسین مظفری و عرشیا عسگری در جایگاه‌های اول تا سوم قهرمانی قرار گرفتند.

 

وی حمیدرضا مرادی، هانی رشیدی و آروین رضایی را برترین‌های اول تا سوم ماده صدمتر عنوان کرد و افزود: در ماده پرش طول علی چوب تاشانی، آرمین خسروی و حمیدرضا براری سکوهای اول تا سوم را صاحب شدند.

 

امیری همچنین به برترین‌های اول تا سوم ماده پرتاب توپ مدیسن بال اشاره کرد و گفت: در پرتاب توپ امیر حسین مهروی توانست عنوان اول را از آن خود کند، امیرحسین امیری دوم شد و علی کهریزی نیز به عنوان سومی رضایت داد.

 

وی در خصوص طرح استعدادیابی دو و میدانی گفت: این برنامه شامل سه مرحله است که مرحله دوم آن هشتم بهمن ماه اجرا خواهد شد و محله سوم نیز ۲۹ بهمن با شرکت برترین‌های استعدادیابی در دو گروه دختران و پسران برگزار می شود.

 

امیری از تلاش های دست اندکاران این طرح قدردانی کرد و گفت: خانم زیبا امیری نیز طی حکمی به عنوان مسئول انجمن دو و میدانی دختران استان کرمانشاه معرفی شدند که همکاری ایشان با هیئت جای تقدیر دارد.

 

 رئیس هیئت دو ومیدانی شهرستان کرمانشاه در پایان یادوآر شد: برنامه استعدادیابی دو و میدانی در مدارس کرمانشاه کماکان ادامه خواهد داشت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد