متصدی اقلیم شناسی صحنه :

دمای هوای شهرستان صحنه افزایش پیدا می کند

سرویس: شهرستانکد خبر: 298210|21:53 - 1395/12/15
نسخه چاپی
دمای هوای شهرستان صحنه افزایش پیدا می کند
پایگاه خبری امروله : متصدی اقلیم شناسی شهرستان صحنه گفت: در ادامه فعالیت سامانه ی حاکم در جو منطقه، هواي شهرستان طی امروز و امشب نيز، نيمه ابري در بعضي ساعات ابري همراه با رگبار باران و احتمالاً رعدوبرق پيش بيني مي شود.

یگانه خاموشیان "  در گفتگو باامرولهاظهار داشت: بر اساس تحلیل و بررسی آخرین نقشه ها و اطلاعات هواشناسی،در ادامه فعالیت سامانه ی حاکم در جو منطقه، هواي شهرستان طی امروز و امشب نيز، نيمه ابري در بعضي ساعات ابري همراه با رگبار باران و احتمالاً رعدوبرق پيش بيني مي شود.

 

وی ادامه داد : شرايط ناپايدار در مناطق کوهستانی و سرد سیر نمود بيشتري داشتهبارش علاوه بر ارتفاعات، ممکن است در برخي از نواحي سردسير موقتاً به شكل برف نيز مشاهده گردد.

 

خامشویان خاطر نشان کرد : با عبور اين سامانه، از اواخر شب، شاهد كاهش ابر و کاهش نسبی دماي شبانه در سطح شهرستان خواهیم بود

 

وی یادآور شد :. این امر شرایط را برای تشکیل مه، بویژه در اوایل وقت فردا (دوشنبه) و در نواحی سردسیر و کوهستانی، فراهم می نماید.

 

متصدی اقلیم شناسی شهرستان صحنه در پایان گفت :  از روز سه شنبه تا پایان هفته، به استثنای روند آرام افزایش دماي هوا، پدیده قابل ذکر دیگری برای سطح شهرستان پیش بینی نمی شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد