رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه خبر داد:

قداره کش‌های «کوچه کفش» در کرمانشاه دستگیر شدند

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298250|12:03 - 1395/12/18
نسخه چاپی
	قداره کش‌های «کوچه کفش» در کرمانشاه دستگیر شدند
مرصادنيوز:رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه گفت: قداره‌کش‌های کوچه کفش خیابان مدرس کرمانشاه دستگیر و جهت عبرت برای سایر هنجارشکنان روانه زندان شدند.

به گزارشامروله،  سرهنگ محمد رستمی از دستگیری قداره‌کش‌های کوچه کفش خیابان مدرس  کرمانشاه خبر داد.

 

 وی افزود: در پی ارجاع چند مورد پرونده از سوی مقام قضائی به این پلیس با موضوع تیراندازی و اخلال در نظم و قدرت نمایی با شمشیر و ایراد جرح عمدی توسط اراذل و اوباش سابقه دار و انتشار فیلم های آن در فضای مجازی، موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

 

سرهنگ رستمی تصریح کرد: درگیری و اخلال در نظم در کوچه کیف و کفش چهارراه مدرس، نزاع و درگیری مسلحانه در خیابان خیام، تیراندازی و اخلال در نظم در میدان نیایش، نزاع دسته جمعی و قدرت نمایی اراذل و اوباش در خیابان دیزل آباد و ... از جمله مورادی بود که دستگیری عاملان آن در اولویت کاری پلیس امنیت قرار گرفت.

 

این مقام انتظامی ادامه داد: در این راستا با توجه به حساسیت موضوع و تأکیدات سلسله مراتب فرماندهی، با تلاش شبانه روزی و اقدامات فنی و پلیسی ضمن شناسایی مخفیگاه متهمان، نسبت به دستگیری آنها اقدام شد.

 

سرهنگ رستمی تصریح کرد: پس از سیر مراحل قضائی تعداد ۱۳ نفر از اراذل و اوباش و عاملان اصلی تیراندازی و اخلال در نظم طی چند عملیات ضربتی دستگیر و با قرار تأمین مناسب جهت عبرت برای سایر هنجار شکنان روانه زندان شدند.

 

وی گفت: جهت نا امن کردن پاتوق اراذل و اوباش در نقاط جرم خیز سطح شهر از جمله قهوه خانه های واقع درحاشیه رودخانه چم بشیر طاقبستان، میدان امام (ره)، باغ ابریشم، چقاکبود، دولت آباد و ... با هماهنگی قضائی از تعداد ۲۵ واحد قهوه خانه موجود بازدید شد و متصدیان مربوطه ملزم به رعایت قوانین و ممانعت از تجمع اراذل و اوباش در آن مکان ها شدند.

 

رئیس پلیس امینت عمومی استان یادآور شد: با توجه به در پیش رو بودن مراسم چهارشنبه آخر سال و فرارسیدن عید نوروز و متعاقب آن ازدحام جمعیت و تردد بیشتر مردم در بازار و خیابان های اصلی شهر و متصور بودن هرگونه اقدام اوباشگرانه و اخلال در نظم و ایجاد هرج و مرج توسط اراذل و اوباش، برخوردهای لازم با ۲۰ نفر از اراذل و اوباش مطرح و سابقه دار در محلات مختلف کرمانشاه صورت گرفت.

 

سرهنگ رستمی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی ضامن تأمین امنیت عمومی شهروندان است اما پایداری و ثبات آن نیازمند همراهی مردم قانونمدار و مسئولان ادارات و ارگان ها است تا در سایه این همت جمعی، فرصت ارتکاب جرم از قانون گریزان سلب شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد